۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۳

نماینده کشتی‌گیران پرسپولیس را تهدید کرد

نماینده تام‌الاختیار کشتی‌گیران طلبکار از باشگاه پرسپولیس گفت: تا فردا ظهر یکی از بزرگ‌ترین اتفاقات علیه باشگاه پرسپولیس خواهد افتاد.
کد خبر : ۱۸۹۱۸۶
صراط: حمید کلوانی نوری در مورد اظهارات مسئولان باشگاه پرسپولیس که اعلام کرده‌اند باشگاه پرسپولیس دولتی است و هیچ‌کس نمی‌تواند توقیف اموال ارگان‌های دولتی را بگیرد، اظهار داشت: طبق پیگیری‌هایی که انجام داده‌ایم به صرف اینکه آقایان ادعا کردند که ما توسط وزارت ورزش انتخاب شده‌ایم و دولتی و اداره دولتی هستیم، اما آنها در شرایط می توانند این ادعا را داشته باشند که ردیف بودجه‌شان دولتی باشد و همچنین در ردیف بودجه وزارت ورزش باشگاه پرسپولیس بودجه‌ای داشته باشد.

وی افزود: اما با توجه به دستور نمایندگان محترم خانه ملت به وزارت ورزش که حق پرداخت ریالی از پول بیت‌المال را به باشگاه پرسپولیس ندارند و اظهارات وزیر محترم ورزش مبنی بر اینکه وزارت ورزش به باشگاه پرسپولیس چون در اختیار وزارت ورزش نیست کمکی نخواهد کرد و حتی با توجه به اینکه نامه‌ وزارت ورزش به آقای طیب‌نیا در اقتصاد و دارایی زده است که پرسپولیس در اختیار او برای واگذاری است، بنابراین مشخص می‌شود باشگاه پرسپولیس به هیچ عنوان نهاد دولتی نیست و توقیف اموال ما طبق پیگیری‌ها زیر سؤال نمی‌رود.

نوری ادامه داد: البته لایحه آقایان در شعبه 37 نیز مبنی بر دولتی بودنشان مورد تأیید قرار نگرفته و ما هم طبق پیگیری‌ها اعلام می‌کنیم باشگاه پرسپولیس اصلا دولتی نیست و فقط خصوصی است. من هم این را اعلام می‌کنم علی‌رغم ادعا و بیانات آقای خواجه‌ورد سخنگوی باشگاه پرسپولیس که از وکلای خوب دادگستری نیز هست مبنی بر اینکه اموال پرسپولیس دولتی است و نمی‌توان آن را توقیف کرد اعلام می‌کنیم که باشگاه پرسپولیس به هیچ عنوان دولتی نیست و بلکه حقوقی است. به نظر من مسئولان حقوقی باشگاه پرسپولیس باید به حقوق کشتی‌گیران احترام می‌گذاشتند و تا 10 روز مدارک‌ لازم را به دادگاه انتقال می‌دادند اما این کار را نکردند.

نماینده تام‌الاختیار کشتی‌گیران خاطر نشان کرد: انشاء‌الله فردا بزرگ‌ترین اتفاق در چارچوب قانون علیه باشگاه پرسپولیس به جهت مطالبات کشتی‌گیران انجام خواهد شد و انشاء‌‌الله آقایان تا ظهر منتظر باشند تا شاهد اقدامات بعدی ما باشند. ما فقط به دنبال این هستیم که حق کشتی‌گیرانمان را بگیریم البته ما به هیچ عنوان به دنبال این نیستیم که دعوایی با رحیمی داشته باشیم چون ما با باشگاه پرسپولیس طرف هستیم و دعوایی با هیچ شخصی نداریم. ما حق کسانی را می‌خواهیم بگیریم که سال‌ها پرچم جمهوری اسلامی ایران را در میادین مختلف مثل غلامرضا محمدی، مراد محمدی و کمیل قاسمی به اهتزاز درآوردند اما انشاء‌‌الله تا فردا اتفاقاتی بزرگ برای باشگاه خواهد افتاد.

نوری در پایان یادآور شد: من اگر علیه باشگاه در این مدت حرفی زده‌ام همه با اسناد و مدارک بوده و از مسئولان می‌خواهم اگر مدارکی مبنی بر اینکه کشتی‌گیران طلبی ندارند آن را رسانه‌ای کنند در غیر این صورت احتمال این وجود دارد که خود کشتی‌گیران هم برای دریافت مطالباتشان دست به کار شوند. البته در روزهای آینده همچنین لایحه جلوگیری از نقل و انتقالات سهام باشگاه پرسپولیس را هم تقدیم دادگاه خواهیم کرد تا از فروش این سهام جلوگیری شود.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۳
۰
۰
یارو دنبال شهرته
خودشو مسخره کرده