۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۲

تغییر ادبیات برگ برنده ی فتنه ای ها نشد

دست‌اندرکاران فتنه سبز با وجود تغییر ادبیات در آستانه روز قدس در راهپیمایی ضد صهیونیستی این روز حاضر نشدند.
کد خبر : ۱۸۹۲۰۶
صراط: مجمع روحانیون (با کارگردانی خاتمی و موسوی خوئینی‌ها) و احزاب منحله مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب که برخی اعضای آنها از بانیان اصلی فتنه و آشوب‌نیابتی سال 88 بودند، طی 5 سال گذشته حاضر نشدند از گروهک‌های حامی شعار نه غزه نه لبنان (شعار القایی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در آستانه روز قدس سال 88) اعلام برائت و بیزاری کنند اما در عین حال ظرف چند روز گذشته مدعی حمایت از مردم مظلوم غزه شده و دعوت به حضور در راهپیمایی روز قدس کردند. در این زمینه بیانیه‌هایی به نام مجمع روحانیون، جبهه مشارکت، سازمان مجاهدین (انقلاب) و خاتمی منتشر شد اما گزارش‌ها و تصاویر منتشره از راهپیمایی روز قدس حاکی است که سران فتنه‌گر مجمع روحانیون همانند اقدام فریبکارانه مشابه در 22 بهمن سال گذشته، در راهپیمایی شرکت نکردند هر چند که در صورت حضور با خشم انقلابی مردم روزه‌دار مواجه ‌شدند. محاکمه و مجازات فتنه‌گران از جمله شعارهای دیروز راهپیمایان بود.
خاتمی یک روز قبل از روز قدس بیانیه‌ای منتشر و بدون محکوم کردن شعار نه غزه نه لبنان که برای القای تفرقه در میان ملت ایران در سال 88 سر داده شده، نوشت امام خمینی همواره خطر بزرگ اسرائیل را به مسلمانان تذکر می‌داد و همبستگی و مقاومت در برابر آن را توصیه می‌کرد.
خاتمی توضیح نداد که با این وجود چرا دوشادوش گروهک‌های ضد انقلابی ایستاد که با شعار نه غزه نه لبنان، به حذف شعار جمهوری اسلامی پرداختند و کدام خوش‌خدمتی‌ها را انجام دادند که از سران رژیم جنایتکار صهیونیست شنیدند «جنبش سبز بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل است» و «آنها به نیابت از ما با رژیم جمهوری اسلامی می‌جنگند». خاتمی مانند دعوت 22 بهمن دیروز هم در راهپیمایی حاضر نشد.
جالب اینکه گروهک پاریس‌نشین شورای هماهنگی سبز نیز بیانیه‌ای مشابه موضع‌گیری خاتمی و اعضای مشارکت و سازمان مجاهدین صادر کرد. اقدام مشابه این طیف به همراه نشریات زنجیره‌ای نشان می‌دهد که حرکت زیگزاگی اخیر، اقدامی هماهنگ و برنامه‌ریزی شده برای به فراموشی سپردن خیانت‌های بزرگ 5 سال پیش‌تر و افکار عمومی است بی‌آن که از مؤتلفان ضد انقلاب خود اعلام برائت و بیزاری کنند. این حرکت تاکتیکی البته نشان می‌دهد که آنها نیز فهمیده‌اند در طول 5 سال گذشته حماقت بزرگی مرتکب شده و با فهم غلط از موضع قاطع ملت ایران در برابر جنایتکاران صهیونیست، انگشت نمای افکار عمومی شده‌اند.
موضع امروز این جماعت البته فاقد کمترین ارزش و اعتبار است چه اینکه ملت ایران خود فتنه را به زباله‌دان تاریخ انداختند و البته به اعتبار سوابق مقتضیات خیانت افراطیون هیچ تضمینی ندارد که آنها به جاهلیت خود بازگردند و نفاق آنها عود کند.

منبع: کیهان