۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۳

سخنگوی کمیسیون اصل 90 تصادف کرد

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه ای به فرمانده گردانهای قسام تصریح کرده است که نبرد شما ادامه دارد و سلاح و مهمات مورد نیاز شما از دل سنگ هم که باشد، به دستتان خواهد رسید.
کد خبر : ۱۸۹۲۱۲
صراط: در ستون اخبار ویژه روزنامه قدس آمده است:

بازداشت خبرنگار واشنگتن پست

تسنیم: غلامحسین اسماعیلی رئیس دادگستری استان تهران در سخنانی ضمن تأیید خبر بازداشت خبرنگار واشنگتن پست و همراهانش گفت: فکر می‌کنم برای اطلاع رسانی درباره این موضوع باید بررسی‌های فنی به عمل آید تا در این مورد اطلاع رسانی کنیم.

حرکت جالب کارکنان دانشگاه آزاد

قدس آنلاین: حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: به پیشنهاد هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی، کارکنان این دانشگاه قسمتی از حقوقشان را برای کمک به مردم غزه تخصیص دادند.

نامه رضایی به فرمانده گردانهای قسام

ایرنا:محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه ای به فرمانده گردانهای قسام، با اعلام حمایت همه جانبه فرماندهان دوران دفاع مقدس از مجاهدان فلسطینی تصریح کرده است که نبرد شما ادامه دارد و سلاح و مهمات مورد نیاز شما از دل سنگ هم که باشد، به دستتان خواهد رسید.

ایران امتیازات خوبی گرفته است

فارس: روزنامه آمریکایی وال استریت در گزارشی فاش کرد که حتی اگر مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 به نتیجه نرسد، باز هم ایران توانسته امتیازات خوبی از واشنگتن بگیرد.

علت بازداشت سربازان صهیونیست

عصر ایران: ارتش اسراییل اعلام کرد که تعدادی از نظامیان و افراد غیرنظامی را به ظن فاش کردن آمار کشته‌ها و زخمی‌های این رژیم در شبکه‌های اجتماعی، قبل از اعلام رسمی به خانواده‌های آنها، بازداشت کرده است.

فرماندار تهران و تفکیک جنسیتی

فارس: عیسی فرهادی فرماندار تهران گفت: جدا کردن محل فعالیت خانمها از آقایان در ادارات تفکیک جنسیتی نیست، بلکه احترام به آنهاست.

آغاز تحویل جنگنده‌های روسی به عراق

ایسنا: خبرگزاری اینترفکس روسیه به نقل ازیک منبع در بخش صادرات دفاعی این کشور گزارش داد که مسکو تامین بالگرد نظامی و جنگنده برای ارتش عراق را آغاز کرده است.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مصدوم شد

عصر ایران: رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل که در عمل جراحی مصطفی افضلی فرد نماینده مردم اردبیل مشارکت داشت، گفت: در جریان سانحه رانندگی، مصطفی افضلی فرد دچار مصدومیت شده است. افضلی فرد سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس روز پنجشنبه بر اثر سانحه رانندگی مصدوم شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

استفاده از وایبر به عنوان اتوماسیون اداری!

ایرنا: در اقدامی عجیب برخی از سازمانها و ادارات دولتی از وایبر به عنوان اتوماسیون داخلی استفاده می کنند و برخی از ادارات، ‏اطلاعات مهم خود را از این طریق رد و بدل می کنند‎.‎ این در حالی است که با توجه به جاسوس بودن وایبر و وجود اطلاعات اساسی و طبقه بندی شده در سیستمهای ادارات، این مسأله می تواند خسارات غیرقابل جبرانی را بر پیکره سیستم دولتی کشور وارد کند. وایبر یک نرم افزار صهیونیستی است.