۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶
دبیر کل فدراسیون فوتبال اعلام کرد:

تایید جعلی بودن کارت پایان خدمت دو بازیکن

دبیر کل فدراسیون فوتبال با تایید جعلی بودن دو فوتبالیست گفت: هیات رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در خصوص تخلفات صورت گرفته در مورد جعلی بودن کارت پایان خدمت برخی بازیکنان و یا اعلام نادرست قراردادها تصمیم گیری می کند.
کد خبر : ۱۸۹۲۵۳
صراط: مهدی محمد نبی در مورد صحبت های صبح امروز سردار باران چشمه در خصوص جعلی بودن کارت پایان خدمت بختیار رحمانی، علی حمودی و 18 بازیکن دیگر ضمن بیان مطلب فوق، گفت: گزارشی که سازمان لیگ به فدراسیون فوتبال ارائه کرده حاکی از همین نکته است که در حال بررسی این موضوع هستیم.

وی در مورد اینکه با توجه به پایان فصل نقل و انتقالات آیا این بازیکنان می توانند به خاطر این مشکل و برای انجام دوره مقدس سربازی به باشگاه دیگری بروند، اظهارکرد: این مسائل بحث های خاصی است که باید هیات رئیسه سازمان لیگ در مورد آن تصمیم گیری کند.

دبیر کل فدراسیون فوتبال در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه با توجه به جعلی بودن کارت پایان خدمت بختیار رحمانی و علی حمودی، احتمال کسر امتیاز از تیم های این دو بازیکن و یا محرومیت آنها و سایر بازیکنان متخلف وجود دارد، اظهار کرد: این موضوع جزو نکاتی است که در هیات رئیسه به آن اشاره شده است. مهدی تاج هم باید این موضوع را بررسی کند اما تا این لحظه بحث مثبتی در این مورد انجام نشده و تا زمانی که جمع بندی لازم صورت نگیرد فدراسیون نمی تواند در مورد آن تصمیم گیری کند.

وی در مورد اینکه آیا سازمان لیگ و یا فدراسیون فوتبال آیین نامه‌ای در خصوص برخورد با چنین اتفاقاتی نداشته که این بحث این قدر طولانی شده است، افزود: طبق همین آیین نامه ها سازمان لیگ در حال پیگیری موضوع است.

نبی در پایان در مورد اینکه گفته می شود قراردادهای اعلام شده از سوی باشگاهها واقعیت ندارد و فدراسیون چه برخوردی با باشگاههای متخلف در این خصوص می کند، گفت: یکی از وظایف کمیته صیانت همین است که این قراردادها را بررسی و گزارش آن را به سازمان لیگ ارائه کند. اگر قراردادها با آنچه از سوی باشگاهها اعلام شده مطابقت نداشته باشد آنها را اعلام و در مورد آن تصمیم گیری می شود. قطعا به کسانی که خلاف مقررات عمل کرده اند جایزه نمی دهند و طبق مقررات با آنها برخورد می شود.
منبع: مهر
نظرات بینندگان
سجادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
۱
۲
ببینیم و تعریف کنیم. اگه فولاد رحمانی رو نداشت عمرا اگه قهرمان می شد شما هم مطمئنا کاری نمی کنید حالا اگه این خطا از یک بازیکن پرسپولیسی سر می زد شدیدترین برخورد صورت می گرفت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
طرف قبل جام جهانی رفته پاسپورتش رو عوض کرده رفته اون طرف دنیا حالا میخواند قمرمانی از فولاد بگیرند بدن به لنگیا از اون طرف 6تایی ببیا اسیا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
۰
۰
طرفدار محترم پرسپولیس ؛ اگر دقت کنید آقایان ماهینی و همچنین علیرضا حقیقی که در تیم شما بازی کردن ، بازیکنان موثری نبودند . امیدوارم روزی دو تیم استقلال و پرسپولیس منحل بشن تا فوتبال ایران عادلانه پیشرفت کنه ، شما که بهترین ورزشگاه ایران که ملی هست رو دارین و بسیاری از امکانات فوق العاده رو چیکار کردین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
۰
۰
باید همه جاعلین به مجازات قانونی محکوم شوند و همشون هم ببرن لب مرز سربازی تا بفهمن مملکت صاحب داره
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز