۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶

تکذیب جعلی بودن کارت پایان خدمت دو بازیکن

رئیس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: کارت پایان خدمت بختیار رحمانی و علی حمودی از منشای اصلی صادر شده بود و تخلفی از این دو بازیکن در سال گذشته صورت نگرفته است.
کد خبر : ۱۸۹۲۷۳
صراط: هوشنگ نصیرزاده در مورد وضعیت باشگاه راه‌آهن گفت: وضعیت این باشگاه در اختیار دادستانی است و به طور قطع دادستانی در مورد این تیم تصمیم‌گیری خواهد کرد. سازمان لیگ نیز به عنوان متغیر بیرونی در مورد راه‌آهن تصمیم می‌گیرد.

وی ادامه داد: اگر باشگاه راه‌آهن قرار است به صورت قانونی انتقال یابد، این مسئله باید به سازمان لیگ اطلاع داده شود. نگرانی سازمان لیگ از این است که واگذاری این باشگاه به یک فرد به صورت قانونی باشد و اگر قانونی انتقال داده شود هر اسمی می‌توانند روی باشگاه بگذارند. اگر دادستانی شبهه‌ای نسبت به انتقال باشگاه راه‌آهن وارد کند سازمان لیگ مجبور است فعالیت‌های باشگاه راه‌آهن را موقتا نگه دارد.

رئیس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال در مورد اینکه قرار است فجرسپاسی شیراز جایگزین راه‌آهن در لیگ برتر شود، تصریح کرد: این موضوع یکی از احتمالات است و باید در هیئت رئیسه تصمیم‌گیری شود. اگر واگذاری راه‌آهن به بن‌بست برسد جایگزینی فجرسپاسی به جای این تیم یکی از احتمالات خواهد بود. یکی دیگر از احتمالات ممکن است این باشد که فردی بخواهد با قیمت بالا راه‌آهن را تحویل گرفته و مدارک را تحویل دهد.

نصیرزاده در خصوص اینکه سازمان لیگ اعلام کرده باشگاه راه‌آهن تا روز دوشنبه فرصت دارد مدارکش را تحویل دهد، خاطرنشان کرد: همه صحبت‌هایی که اکنون انجام می‌دهیم درباره همین روز دوشنبه‌ای است که سازمان لیگ به همه تیم‌ها فرصت داده است. سازمان لیگ نمی‌تواند برای یک تیم چند روز دیگر نیز فرصت دهد و رفتارش حرفه‌ای است.

رئیس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال در مورد اینکه جعلی بودن کارت پایان خدمت بختیار رحمانی و علی حمودی و اینکه آیا نتایج تیم‌های این دو بازیکن تغییری خواهد کرد یا نه، گفت: این دو بازیکن سال گذشته با مدارکی در لیگ برتر حضور داشتند که کارت پایان خدمت آنها از منشای اصلی صادر شده بود. بنابراین خود به خود مسئله جعلی بودن کارت پایان خدمت موضوعیت نخواهد داشت.

نصیرزاده ادامه داد: همانطور که باران چشمه اعلام کرد، علاوه بر رحمانی و حمودی و همچنین 18 نفر دیگر تعداد نفراتی که کارت پایان خدمتشان مشکل دارد به 37 نفر می‌رسد. در این زمینه نیروهای مسلح هر تصمیمی می‌گیرد سازمان لیگ از آن تبعیت خواهد کرد.

وی در مورد اینکه مسائل انضباطی بختیار رحمانی و علی حمودی چه خواهد شد، عنوان کرد: این بازیکنان با کارت پایان خدمت واقعی در لیگ بازی کرده بودند و تخلفی در فصل گذشته صورت نگرفته است. مجموعه‌ای که برای این دو بازیکن کارت پایان خدمت صادر کرده بود، در حال حاضر اعلام کرده که این کارت دیگر سندیتی ندارد.
منبع: تسنیم