۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸
درباره رانت ۶۵۰ میلیون یورویی

توکلی از توضیحات مسئولان دولت قانع نشد

رئیس کمیسیون اصل 90 از حضور وزیر صنعت و رئیس کل بانک مرکزی در جلسه این کمیسیون به منظور ارائه توضیحاتی درباره رانت ۶۵۰ میلیون یورویی خبر داد.
کد خبر : ۱۸۹۲۷۵
صراط: محمدعلی پورمختار رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین تحولات مرتبط با بررسی پرونده رانت 650 میلیون یورویی گفت: چندی پیش جلسه ای با حضور رییس کل بانک مرکزی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و همچنین سایر طرف های دیگر این پرونده در کمیسیون برگزار شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این جلسه بررسی و دفاع مقامات دولتی از عملکرد خود در این باره بود که البته آقای توکلی نیز در این جلسه حضور داشتند.

رییس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: در این جلسه وزیر صنعت و رییس کل بانک ملی بر این نکته تاکید کردند که تسهیلات ارزی ارائه شده برای واردات خوراک دام تنها متعلق به یک شرکت خاص نیست و بقیه شرکت های واجد الشرایط نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

پور مختار گفت: در همین رابطه لیستی از شرکت هایی که می توانند از این تسهیلات استفاده کنند نیز در این جلسه ارائه شد.

وی افزود: این جلسه به منظور شنیدن توضیحات مسئولین دولتی بود که انشالله به زودی گزارش این پرونده تکمیل و به مراجع ذی صلاح ارائه خواهد شد.

رییس کمیسیون اصل 90 در پایان تصریح کرد: البته نکته مهم در این رابطه این است که آقای توکلی از توضیحات مسئولان دولتی مربوطه قانع نشدند.
منبع: فارس