۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱

دردناکترین تصویر غزه از فضا+عکس

یک فضانورد آلمانی از ایستگاه بین‌المللی فضایی عکسی از نوار غزه در شب منتشر کرد. روشنایی آتش بمب و خمپاره " دردناکترین تصویر غزه " را خلق کرده است.
کد خبر : ۱۸۹۳۰۲
صراط: یک فضانورد آلمانی در اقدامی نادر، از ایستگاه بین‌المللی فضایی عکسی از باریکه غزه در حالیکه زیر آتش بمباران رژیم صهیونیستی است گرفته است و با انتشار آن در فضای مجازی نام " دردناکترین تصویر غزه تا کنون " را بر آن گذاشته است.

دردناکترین تصویر غزه از فضا+عکس


این فضانورد که " الکساندر گرست " نام دارد و متخصص هوافضا، ژئوفیزیک و علوم آتش‌فشان است با انتشار این تصویر در صفحه " توئیتر " نوشته است که این عکس را زمانی که ایستگاه فضایی بین‌المللی بر فراز منطقه میان فلسطینان و رژیم صهیونیستی در حال عبور بوده، گرفته است و به سرعت در میان کاربران منتشر شده است.
با مشاهده عکس منتشر شده و مناطقی که به رنگ زرد هستند می توان حجم بالای بمب هایی که بر باریکه غزه اصابت می‌کنند را مشاهده کرد. گرست که به همراه یک دو فضانورد روسی و آمریکایی دیگر برای ماموریت 57 روزه به فضا رفته است در صفحه " فیسبوک" خود نیز اعلام کرده که از ایستگاه فضایی انفجارهای پی در پی در نوار غزه قابل مشاهده بوده است.
غزه 19 روز زیر بمباران بی‌امان رژیم صهیونیستی بوده است و امروز شنبه به صورت موقت آتش‌بسی 12 ساعته اعلام شده است. در طی 19 روز حمله تا کنون بیش از 830 نفر شهید  و بیش از 5800 نفر دیگر مجروح شده‌اند.
 

منبع: شبکه خبر
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز