۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۸

وضعیت اقتصادی این روزهای رژیم صهیونیستی

بورس رژیم صهیونیستی 19 روز پس از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه شاهد سقوط 90 درصدی برخی شاخص‌های بوده است.
کد خبر : ۱۸۹۳۶۳
صراط: بورس تل‌آویو که در آغاز حمله رژیم صهیونیستی شاهد سقوط برخی شاخص‌ها بود و اکنون 19 روز پس از آغاز این حملات برخی از شاخص‌ها شاهد سقوط 90 درصدی در بازار سرمایه را داشته‌اند.

این سقوط بازار سرمایه باعث نگرانی گسترده در میان فعالان اقتصادی در سرزمین‌های اشغالی شده است به طوری که کانال دو تلویزوین رژیم صهیونیستی در گزارشی با اشاره به شرایط اقتصادی نگران کننده در اسرائیل تصریح کرد که که این شرایط ممکن است به بحرانی بزرگ تبدیل شود.

بنابراین گزارش، کارشناسان اقتصادی در اسرائیل شرایط را خارج از کنترل عنوان کرده اند و تاکید دارند که امکان نجات سهامدارانی که زیان دیده اند نیست و هیچ سرمایه گذاری حاضر نیست برای کمک به شرکت‌های ورشکسته کمک مالی ارائه دهد.

این در حالی است که همزمان با لغو پروازها به تل‌اویو و دیگر فرودگاه‌ها سرزمین‌های اشغالی درپی حملات موشکی مقاومت به فرودگاه‌های رژیم صهیونیستی شرکت‌های هوایی و وزارت حمل و نقل این رژیم نیز شاهد زیان مالی گسترده‌ای بوده‌اند.

همچنین بخش توریسم هم آسیب‌های جدی از جنگ اخیر دیده و تقریبا سفر توریست‌ها در فصلی که صهیونیست‌ها روی جذب توریسم حساب ویژه کرده بوده به پائین ترین سطح ممکن رسیده است.
منبع: فارس