۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲

با ۴۵ میلیون چه خوردوهایی می‌توان خرید +تصاویر

در حالیکه خودروسازان با استفاده از ابزار شورای رقابت باز هم محصولات بی کیفیت خود را گران کردند، می‌توان با حدود 12 تا 15 هزار دلار که معادل 40 تا 45 میلیون تومان ماست، خودروهای بسیار باکیفیتی و به روزی خرید.
کد خبر : ۱۸۹۴۵۹
صراط: در گذشته خودروهای ارزان با طراحی کسل کننده، کیفیت ساخت پرسش برانگیز و فاقد امکانات رفاهی شناخته می شدند. اما این بخش از بازار خودرو طی سال های اخیر تغییرات چشمگیری را شاهد بوده است.

امروزه در بسیاری از کشورها با بودجه ای کم نیز می توانید خودرویی ایمن، راحت و با طراحی روز را خریداری کنید.

در ادامه این مطلب ۱۰ خودرو جدید و ارزان بازار آمریکا را معرفی می‌کنیم:

مزدا ۲ ۲۰۱۴ - ۱۵,۵۲۰ دلار

با ۴۰ تا ۴۵ میلیون چه خوردوهایی می‌توان خرید +تصاویر



این خودرو فوق جمع و جور مجهز به پیشرانه ۱.۵ لیتری چهار سیلندر است که توانایی تولید ۱۰۰ اسب بخار نیرو و ۹۸ پوند فوت گشتاور را دارد. مزدا ۲ با جعبه دنده پنج سرعته غیراتوماتیک عرضه می شود و امکان سفارش جعبه دنده چهار سرعته اتوماتیک نیز وجود دارد. میزان مصرف سوخت جعبه دنده پنج سرعته در شهر و بزرگراه به ترتیب برابر با ۲۹ و ۳۵ مایل در هر گالن بوده و این ارقام برای جعبه دنده چهار سرعته اتوماتیک ۲۸ و ۳۴ مایل در هر گالن است.

هیوندای اکسنت جی ال اس سدان - ۱۵,۴۵۵ دلار

با ۴۰ تا ۴۵ میلیون چه خوردوهایی می‌توان خرید +تصاویر


این خودرو نسبت به کلاس خود از پیشرانه قدرتمند ۱.۶ لیتری چهار سیلندر به قدرت ۱۳۸ اسب بخار و گشتاور ۱۲۳ پوندفوت سود می برد که نیروی این پیشرانه توسط یک جعبه دنده شش سرعته غیراتوماتیک به چرخ ها منتقل می شود. همچنین، پیشرانه این خودرو مجهز به سامانه تزریق مستقیم سوخت است.

تویوتا یاریس ال سه در - ۱۵,۲۴۰ دلار

با ۴۰ تا ۴۵ میلیون چه خوردوهایی می‌توان خرید +تصاویر


این خودرو به پیشرانه ۱.۵ لیتری چهار سیلندر به قدرت ۱۰۶ اسب بخار مجهز است که حتی بدون سفارش جعبه دنده چهار سرعته اتوماتیک نباید انتظار شتاب گیری هیجان انگیزی را از آن داشته باشید. با توجه به فناوری های به کار گرفته شده، ابعاد جمع و جور و وزن کم، یاریس در جاده های پر پیچ و خم خودرو چابکی نشان می دهد.

شورلت سونیک ال اس سدان - ۱۴,۹۹۵ دلار

با ۴۰ تا ۴۵ میلیون چه خوردوهایی می‌توان خرید +تصاویر




شولت سونیک پیشرانه خود را به صورت مستقیم از مدل بزرگتر کروز وام گرفته است. این پیشرانه ۱.۸ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی توانایی تولید ۱۳۸ اسب بخار نیرو و ۱۲۵ پوند فوت گشتاور را دارد. مصرف سوخت این خودرو با جعبه دنده غیراتوماتیک پنج سرعته در شهر و بزرگراه به ترتیب برابر با ۲۶ و ۳۵ مایل در هر گالن بوده و این ارقام برای جعبه دنده اتوماتیک شش سرعته ۲۵ و ۳۵ مایل در هر گالن هستند.

فورد فیستا اس سدان - ۱۴,۹۲۵ دلار

با ۴۰ تا ۴۵ میلیون چه خوردوهایی می‌توان خرید +تصاویر


پیشرانه استاندارد فورد فیستا مدل ۱.۶ لیتری چهار سیلندر است که توانایی تولید ۱۲۰ اسب بخار نیرو و ۱۱۲ پوندفوت گشتاور را دارد. به همراه این پیشرانه جعبه دنده پنج سرعته غیراتوماتیک و یا جعبه دنده دو کلاچه اتوماتیک ارائه می شود. مصرف سوخت این خودرو در شهر و بزرگراه به ترتیب برابر با ۲۷ و ۳۸ مایل در هر گالن بوده که این ارقام برای جعبه دنده اتوماتیک برابر با ۲۹ و ۳۹ مایل در هر گالن است.

کیا ریو ال ایکس سدان - ۱۴,۷۰۰ دلار

با ۴۰ تا ۴۵ میلیون چه خوردوهایی می‌توان خرید +تصاویر


کیا ریو با پیشرانه ۱.۶ لیتری چهار سیلندر که توانایی تولید ۱۳۸ اسب بخار نیرو و ۱۲۳ پوندفوت گشتاور را دارد، عرضه می شود. این پیشرانه از سامانه تزریق مستقیم سوخت برخوردار بوده و می تواند نیروی خود را از طریق جعبه دنده شش سرعته غیراتوماتیک و یا شش سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل کند. مصرف سوخت کیا ریو با هر دو جیعبه دنده در شهر و بزرگراه به ترتیب برابر با ۲۷ و ۳۷ مایل در هر گالن است.

اسمارت فورتو پیور - ۱۴,۰۲۰ دلار

با ۴۰ تا ۴۵ میلیون چه خوردوهایی می‌توان خرید +تصاویر


این خودرو فوق جمع و جور دارای پیشرانه یک لیتری سه سیلندر است که توانایی تولید ۷۰ اسب بخار نیرو و ۶۸ پوند فوت گشتاور را دارد. مصرف سوخت اسمارت در شهر و بزرگراه به ترتیب برابر با ۳۴ و ۳۸ مایل در هر گالن است.

میتسوبیشی میراژ دی یی - ۱۳,۸۰۵ دلار

با ۴۰ تا ۴۵ میلیون چه خوردوهایی می‌توان خرید +تصاویر




پیشرانه سه سیلندر این خودرو توانایی تولید ۷۴ اسب بخار نیرو و ۷۴ پوندفوت گشتاور را دارد. میراژ به صورت استاندارد از جعبه دنده پنج سرعته غیراتوماتیک سود می برد و امکان سفارش جعبه دنده سی وی تی نیز وجود دارد. مصرف سوخت این خودرو با جعبه دنده غیراتوماتیک در شهر و بزرگراه به ترتیب برابر با ۳۴ و ۴۲ مایل در هر گالن بوده و این ارقام برای جعبه دنده سی وی تی برابر با ۳۷ و ۴۴ مایل در هر گالن است.

شورلت اسپارک ال اس - ۱۲,۹۹۵ دلار

با ۴۰ تا ۴۵ میلیون چه خوردوهایی می‌توان خرید +تصاویر


این خودرو به پیشرانه ۱.۲ لیتری چهار سیلندر مجهز است که توانایی تولید ۸۴ اسب بخار نیرو و ۸۳ پوندفوت گشتاور را دارد. اسپارک به صورت استاندارد از جعبه دنده پنج سرعته غیراتوماتیک برخوردار است و امکان سفارش جعبه دنده سی وی تی نیز وجود دارد. مصرف سوخت این خودرو با جعبه دنده غیر اتوماتیک در شهر و بزرگراه به ترتیب برابر با ۳۱ و ۳۹ مایل در هر گالن بوده که این ارقام برای جعبه دنده سی وی تی برابر با ۳۰ و ۳۹ مایل در هر گالن هستند.

نیسان ورسا اس سدان - ۱۲,۸۰۰ دلار

با ۴۰ تا ۴۵ میلیون چه خوردوهایی می‌توان خرید +تصاویر


این خودرو به پیشرانه ۱.۶ لیتری چهار سیلندر مجهز است که توانایی تولید ۱۰۹ اسب بخار نیرو و ۱۰۷ پوند فوت گشتاور را دارد. ورسا به صورت استاندارد با جعبه دنده پنج سرعته غیراتوماتیک عرضه می شود که مصرف سوخت این مدل در شهر و بزرگراه به ترتیب برابر با ۲۷ و ۳۶ مایل در هر گالن است. امکان سفارش جعبه دنده چهار سرعته اتوماتیک با مصرف سوخت ۲۶ و ۳۵ مایل در هر گالن و جعبه دنده سی وی تی با مصرف سوخت ۳۰ و ۴۰ مایل در هر گالن نیز وجود دارد.

منبع: پول نیوز
نظرات بینندگان
رضــــــــــا
|
Netherlands
|
۱۵:۲۴ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
۱۷
۱
اينا كه چيزي نيس. در ايران خودمون با همين پول ميشه پرياد خريد و توش نشست و كلي لذت برد از مناظر اطراف
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۵۱ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
۱۲
۱
آقا خواهشا قضیه گرفتن دوباره ارتقای استاندارد یورو2 به یورو4 رو پیگیری کنید
سال گذشته 3 میلیون تومان بابت این ارتقا به قیمت خودرو هنگام تحویل اضافه شده بود
امسال مجددا به بهانه اون 2 تا 3 میلیون (بسته به نوع خودرو) به قیمت سال گذشته اضافه کردن
ما به تو امید داریم
صدامون به جایی نمیرسه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
۱۳
۳
از همان ابتداء ورود ایران به ساخت خودرو اشتباه بود ای کاش آن هزینه ها در حوزه کشاورزی و دامداری و یا قطعه سازی هزینه می شد در این صورت 2-3 برابر کارگرانی که در این صنعت ضرر ده برای مردم مشغول فعالیت هستند در آن حوزه ها مشفول فعالیت صودده برای مردم و خودشان بودیم. اشتباهی رخ داد و تاوانش را ملت باید پس دهند. با همین دلار 3000 تومانی خودروهای ساخت ایران بیش از 10 میلیون تومان بیشتر نمی ارزند با این کیفیت مربوط به 3 دهه پیش اروپا و آمریکا.