۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶

نتیجه نشست استیضاح‌کنندگان باوزیرعلوم

عضو کمیته «نظارت بر روند پیشرفت تعهدات وزیر علوم به استیضاح کنندگان» در مورد جلسه امروزشان با فرجی دانا گفت: ایرادات و اختلافات عمده میان استیضاح کنندگان و وزارت علوم هنوز پابرجاست.
کد خبر : ۱۸۹۴۷۳

صراط: سید ناصر موسوی لارگانی در مورد جلسه امروز کمیته نظارت بر روند پیشرفت تعهدات وزیر علوم به استیضاح کنندگان گفت: اختلافات و ایرادات اساسی استیضاح کنندگان به وزیر علوم هنوز باقی است و فقط چند ایراد جزئی رفع شده است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای بررسی عملکرد وزارت علوم برای رفع ایرادات و شبهات مورد نظر استیضاح کنندگان مقرر شد در آینده نزدیک جلسه دیگری با وزیر علوم داشته باشیم.

موسوی‌لارگانی در ادامه گفت: جلسه ای که ظهر امروز با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، 2 ساعت و 30 دقیقه به طول انجامید. در این جلسه یکسری از خواسته های نمایندگان استیضاح‌کننده برطرف شد، ولی دغدغه‌های اصلی باقی مانده است، به عنوان مثال موضوع دانشجویان ستاره دار و برخی از عزل و نصب ها هنوز جزء دغدغه های نمایندگان محسوب می شود که رفع نشده باقی است.

وی افزود: مسائل اصلی همچنان باقی مانده و تنها یکسری از جزئیات پیگیری شده است. جلسه دیگری هم با وزیر علوم در دوره تعطیلات مجلس برگزار خواهد شد.

گفتنی است، علی اصغر زارعی و سیدمحمود نبویان نمایندگان مردم تهران، محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک و سیدناصر موسوی‌لارگانی نماینده مردم فلاورجان اعضای کمیته «نظارت بر روند پیشرفت تعهدات وزیر علوم به استیضاح‌کنندگان» را تشکیل می دهند.

منبع: مهر