۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷

نظر زارعی درباره تاثیر اعتراضات ضدصهیونیستی

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه مسلمانان در تامین نیازهای غذایی و پزشکی غزه فعال‌تر‌ شوند، بر لزوم ادامه یافتن اعتراضات به جنایات رژیم‌صهیونیستی تاکید کرد.
کد خبر : ۱۸۹۵۹۸
صراط: نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه مسلمانان در تامین نیازهای غذایی و پزشکی غزه فعال‌تر‌ شوند، بر لزوم ادامه یافتن اعتراضات به جنایات رژیم‌صهیونیستی تاکید کرد.

علی‌اصغر زارعی‌ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز که مردم غزه تحت حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی قرار دارند، یقیناً وظیفه هر انسان مسلمان و شرافتمندی‌ست که به درخواست مردم مظلوم این منطقه پاسخ مثبت دهد.

وی با تأکید بر لزوم تحرک کشورهای مسلمان در مسیر تأمین نیازهای غذایی، پزشکی و دارویی مردم مظلوم غزه، گفت: ما از دنیا تعجب نمی‌کنیم که در این باره حرکتی از خود نشان نمی‌دهد چراکه آمریکا متحدانش و حاکمان کشورهای اسلامی سناریویی مشترک در مورد غزه به پیش می‌برند.

زارعی با ابراز تأسف از سکوت دولت‌های مسلمان از حاشیه خلیج فارس مانند بحرین گرفته تا اردن و مصر، بیان کرد: این دولت‌ها نه تنها خود واکنشی به رژیم صهیونیستی نشان نمی‌دهند بلکه مانع بروز اعتراضات مردمی نیز می‌شوند.

وی افزود: ما از سکوت مجامع بین‌المللی نیز در شگفت نیستیم زیرا این نهادها در چارچوب یک برنامه مشترک به همراه صهیونیست‌ها و حامیان غربی آنها علیه مردم غزه عمل می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس تلاش‌های ملت و دولت ایران برای ارسال کمک‌های پزشکی و غذایی مورد نیاز مردم غزه را مورد اشاره قرار داد و گفت: ملت ایران کوتاهی دولت‌های عربی در عدم کمک به غزه را در نظر دارند.

زارعی در پایان بر ضرورت تداوم اعتراضات علیه جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه تأکید کرد و ابراز امیدواری کرد «این اعتراضات مانع از ریخته شدن بیشتر خون مردم بی‌دفاع غزه شود».
منبع: فارس