۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۶

دیدار دوستانه صبای قم لغو شد

دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال صبای قم و آبادگران قم در آستانه فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور لغو شد.
کد خبر : ۱۸۹۶۶۹
صراط: در حالی که زمان اندکی تا آغاز رسمی بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باقی مانده است کادر فنی تیم فوتبال صبای قم قصد داشتند آخرین دیدار تدارکاتی خود را پیش از لیگ چهاردهم در قم برگزار کنند.

هماهنگی‌هایی بین کادر فنی صبای قم و کادر فنی تیم فوتبال آبادگران قم انجام شده بود تا برای نخستین بار از زمان انتقال صبا به قم صبا با یک تیم باشگاهی از فوتبال قم دیداری تدارکاتی انجام بدهد اما این بازی به دلایل مختلف از جمله مشخص نبود مکان بازی لغو شد.

تیم فوتبال آبادگران قهرمان فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم است که توانسته جواز حضور به عنوان نماینده قم در بازی‌های فصل جدید لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان را به دست بیاورد و از مهرماه نیز به مصاف حریفان خود می‌رود.

این تیم این‌روزها تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی خود را در قم با جدیت برگزار می‌کند و زیر نظر علی شریفی سرمربی با تجربه خود و یکی از مربیان قدیمی فوتبال قم به دنبال این است که نماینده شایسته و موفقی برای فوتبال قم در لیگ آزادگان باشد.

شاگردان علی شریفی قرار بود حریف تدارکاتی تیم فوتبال صبای قم در آستانه چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باشند اما به دلیل اینکه زمین برگزاری بازی مشخص نبود این دیدار به درخواست کادر فنی تیم فوتبال صبای قم برگزار نشد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم یعنی عبدالصمد مرفاوی به دنبال این بود که دیدار تدارکاتی تیمش با آبادگران قم در زمین چمن ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شود اما با استدلال‌های منطقی مدیر ورزشگاه یادگار امام امکان برگزاری بازی بر روی این زمین وجود نداشت.

از سوی دیگر زمین چمن مجموعه ورزشی هلال‌احمر که در این فصل میزبان تمرینات و برنامه‌های آماده سازی تیم فوتبال صبای قم است برای برگزاری این بازی پیشنهاد شد که این موضوع نیز با مخالفت عبدالصمد مرفاوی روبه‌رو شد و بدین ترتیب دیدار تدارکاتی صبای قم و آبادگران قم لغو شد.

بدین ترتیب تمرینات تیم فوتبال صبای قم برای فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تا روز نخستین بازی این تیم در لیگ چهاردهم، امروز در مجموعه ورزشی هلال احمر و سه‌شنبه و چهارشنبه از ساعت 18 و 30 دقیقه در زمین چمن ورزشگاه یادگار امام قم برگزار خواهد شد.

در هفته نخست مسابقات چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال صبای قم در دیداری خانگی از ساعت 19 و 40 دقیقه عصر پنجشنبه نهم مرداد ماه در ورزشگاه یادگار امام قم و در حضور هواداران پرتعداد خود به مصاف ذوب آهن می‌رود.
منبع: فارس
برچسب ها: صبا فوتبال قم صراط