۰۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷

بازتاب بیانات رهبرانقلاب دررسانه‌های جهان

هاآرتص نوشت "آیت‌الله خامنه‌ای گفت که رژیم صهیونیستی عمیقا از آغاز این جنگ پشیمان است اما راهی برای خروج از آن ندارد."
کد خبر : ۱۸۹۷۳۱
صراط: روزنامه هاآرتص اسرائیل با اشاره به فرمایشات حضرت امام خامنه‌ای در نماز عید فطر نوشت: "رهبر معظم ایران در سخنرانی روز سه شنبه پس از نماز عید فطر اسرائیل را به دلیل حمله به نوار غزه سگ هار خواند و از همه مسلمانان خواست تا مردم فلسطین را برای مقابله با این نسل کشی تجهیز کنند."

در حدود 1087 نفر از غزه که بیشترشان نیز غیرنظامی هستند در حملات 22 روزه اسرائیل به نوار غزه کشته شده‌اند. همچنین در حدود 53 اسرائیلی و سه صهیونیست شهرک‌نشین نیز در جریان حملات راکتی رزمندگان مقاومت کشته شدند.

به نوشته هاآرتص "آیت‌الله خامنه‌ای در سخنرانی پایانی رمضان، ماه روزه‌داری مسلمانان،  از کشورهای آمریکایی و اروپایی به دلیل محدود کردن ظرفیت نظامی مبارزین فلسطینی که در محاصره قرار دارند انتقاد کرد."

وی درباره اسرائیل گفت: "این سگ هار، این گرگ وحشی به مردم بی گناه حمله ور شد و بشریت باید واکنشیبه آن نشان دهد. این یک نسل کشی است، یک فاجعه تاریخی است."

پخش مستقیم فرمایشات امام خامنه‌‌ای از شبکه الجزیره+عکس

شبکه خبری الجزیره قطر سخنان حضرت آیت الله سید علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب را در نماز عید سعید فطر به صورت مستقیم پخش کرد.

این شبکه سخنان امام خامنه‌ای را به نقل از شبکه خبری العالم پخش می‌کرد.

بازتاب بیانات رهبرانقلاب دررسانه‌های جهان

مقام معظم رهبری در سخنان خود با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در حق مردم فلسطین تاکید کردند که امروز قضیه‌ی اول جهان اسلام و شاید دنیای انسانیت مسئله‌ی غزه است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای افزودند: سگ هاری و گرگ درنده‌ای به انسان‌های مظلوم حمله کرده است؛ بشریت باید به این واکنش نشان دهد.

ایشان با اشاره به سخنان حامیان رژیم صهیونیستی در مورد خلع سلاح مقاومت فلسطن فرمودند: برخلاف گفته آنان که حماس و جهاد را باید خلع سلاح کنیم، همه دنیا و به‌خصوص دنیای اسلام موظفند هرچه می‌توانند به تجهیز ملت فلسطین کمک کنند.

شبکه خبری المیادین

شبکه خبری المیادین  همزمان با آغاز خطبه‌های نماز عید فطر امام خامنه‌ای بخش‌هایی از سخنان ایشان را به صورت زیرنویس پوشش دادند.

این شبکه خبری در زیرنویس فوری به نقل از امام خامنه‌ای نوشت: "غزه" قضیه اول جهان اسلام و دنیای انسانی است.

این شبکه همچنین در ادامه نقل قول سخنان مقام معظم رهبری نوشت: رژیم صهیونیستی درحال نسل کشی در غزه است و کسانی که از آن حمایت می‌کنند باید محاکمه شوند.

منبع: تسنیم