۰۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۴
جهانبخش در دسته اول هلند باقی می‌ماند؟

گرونینخن مشتری حدید ستاره ایرانی

باشگاه نایمیخن هلند که به دسته دوم لیگ هلند سقوط کرده اعلام کرد به هیچ عنوان ستاره 20 ساله ایرانی خود را ارزان نخواهد فروخت. جهانبخش عنوان کرد باشگاه گرونینخن که در فصل گذشته در رتبه هفتم لیگ دسته اول قرار گرفت مشتری او در هلند است و خواهان به خدمت گرفتن اوست.
کد خبر : ۱۸۹۷۵۱
گرونینخن مشتری حدید ستاره ایرانی
صراط: باشگاه نایمیخن هلند که به دسته دوم لیگ هلند سقوط کرده اعلام کرد به هیچ عنوان ستاره 20 ساله ایرانی خود را ارزان نخواهد فروخت.

علیرضا جهانبخش که تابستان گذشته به تیم نایمیخن هلند در لیگ دسته اول این کشور پیوست بعد از حضور در رقابتهای جام جهانی به ترکیب این تیم بازگشته است.

مسئولان باشگاه اعلام کردند 6 بازیکن برای فصل آینده نایمیخن را ترک خواهند کرد که یکی از آنها ستاره ایرانی تیم است. نایمیخن اعلام کرد جهانبخش پیشنهادهایی دارد اما باید بگویم که او بازیکن بسیار خوب آینده داری است و ما اصلا او را ارزان نخواهیم فروخت.

جهانبخش در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد باشگاه گرونینخن که در فصل گذشته در رتبه هفتم لیگ دسته اول قرار گرفت مشتری او در هلند است و خواهان به خدمت گرفتن اوست.

باید ببینیم سرانجام در پایان مهلت نقل و انتقالات جهانبخش که حتی خبر علاقه چند باشگاه بزرگ لیگ برتری از جمله منچستریونایتد و چلسی هم در مورد او منتشر شده بود فصل آینده پیراهن چه تیمی را برتن خواهد کرد.