۰۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵

تمجيد خلعتبري از مهدي رحمتي

مهاجم تيم فوتبال سپاهان گفت: اگر در بازي با پيکان به رحمتي گل هم بزنم و تيمش در اولين بازي ليگ شکست بخورد باز هم چيزي از ارزش‌هاي اين دروازه‌بان کم نخواهد شد.
کد خبر : ۱۸۹۷۹۹
صراط: محمدرضا خلعتبري در خصوص وضعيت تيم فوتبال سپاهان پيش از آغاز ليگ چهاردهم عنوان کرد: شرايط خيلي خوبي داريم و خودمان را براي بازي اول ليگ برابر پيکان آماده مي‌کنيم.

وي ادامه داد: بازي روز جمعه براي ما اهميت زيادي دارد و بايد سنگ تمام بگذاريم و بازي اول را با پيروزي آغاز کنيم. پيکان هم يک تيم بسيار خوب است که بازيکنان بزرگي در اين تيم جمع شده‌اند و يک مربي قوي و حرفه‌اي هم هدايتش تيم را بر عهده گرفته است.

مهاجم تيم فوتبال سپاهان درباره اينکه رقابت دوباره‌اش با مهدي رحمتي جالب توجه است و آيا مي‌تواند دروازه اين دروازه‌بان را باز کند يا نه، گفت: مهدي يکي از بهترين دروازه‌بانان ايران است و درون دروازه بسيار مطمئن عمل مي‌کند. نمي‌توانم بگويم گل مي‌زنم يا نه چون همه چيز به شرايط بازي بستگي دارد اما اگر بتوانم در اولين بازي تيمم گلزني کنم و اين امر با پيروزي نيز همراه شود، خوشحال مي‌شوم.

خلعتبري تأکيد کرد: با اين حال بايد بگويم مهدي رحمتي دروازه‌بان بسيار فوق‌العاده‌اي است و يکي از دوستان خوب من محسوب مي‌شود. حتي اگر به او گل هم بزنم و تيمش در اولين بازي ليگ شکست بخورد چيزي از ارزش‌هايش کاسته نخواهد شد اما من فقط براي تيم سپاهان تلاش مي‌کنم و براي کسب پيروزي بايد بتوانم به تيمم کمک کنم.

وي درباره ديدار دوستانه سپاهان و فنرباغچه ترکيه نيز اظهار داشت: بازي بسيار خوب و سنگيني را پشت سر گذاشتيم و تيم فنرباغچه يک تيم اروپايي قدرتمند و حرفه‌اي بود. آنها مهره‌هاي بسيار خوبي هم در ترکيب داشتند و در نهايت نيز توانستند ما را شکست دهند.گلي هم که آنها زدند روي يک توپ غيرقابل مهار بود.

مهاجم تيم فوتبال سپاهان افزود: تيم ما هم در برابر فنرباغچه بازي بدي انجام نداد و ما خوب بازي کرديم. خوشبختانه توانستيم نقاط ضعف و قوت‌مان را هم در اين بازي تدارکاتي بزرگ بهتر شناسايي کنيم و اکنون با آمادگي بالايي وارد ليگ مي‌شويم.

منبع: تسنیم