۰۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶

اسکوچیچ: برای برد به تبریز آمده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به اینکه تیمش با مشکلات بسیاری مواجه است، گفت: برای پیروزی مقابل تراکتورسازی به تبریز آمده‌ایم.
کد خبر : ۱۸۹۸۳۵
صراط: دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار تیم فولاد خوزستان برابر تراکتورسازی تبریز در هفته نخست رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور که پیش از ظهر امروز چهارشنبه در هتل پارس ائل‌گلی تبریز برگزار شد، در مورد وضعیت تیمش، ضمن بیان مطلب فوق گفت: مشکلات زیادی برای بازی با تراکتورسازی پیش رو داریم.

وی در مورد این مشکلات اینگونه توضیح داد: بختیار رحمانی کاپیتان‌مان را برای بازی فردا در اختیار نداریم، متاسفانه امید خالقی هم به خاطر مصدومیت حضور ندارد و ایمان موسوی سه هفته نخست لیگ را به خاطر محرومیت از دست داده است و در بازی فردا حضور نخواهد داشت. یک ملی پوش تیم ملی امید هم مصدوم از اردو برگشته و برابر تراکتورسازی ما را همراهی نخواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان همچنین اضافه کرد: این مشکلات دلیل نمی‌شود که روز پنجشنبه برای برد به میدان نرویم زیرا هدفی جز پیروزی برای بازی فردا نداریم.

وی در خصوص جوانگرایی خود برای این فصل در تیم فولاد خاطرنشان کرد: همانطور که در ملوان به جوان‌ها میدان دادم، در این تیم نیز این هدف را دنبال خواهم کرد زیرا اعتقاد دارم جوان‌ها در فوتبال بهترین نقش را می‌توانند ایفا کنند.

اسکوچیچ همچنین گفت: هیچ وقت از میدان دادن به جوانان در لیگ برتر ترس و واهمه ندارم و مطمئنا اگر بازیکنان جوان تیمم خواسته‌هایم را در تمرینات عملی کنند، به ترکیب اصلی تیم خواهند رسید.
منبع: مهر
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز