۰۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷

اظهارات خطیبی پیش از دیدار با فولاد

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز اعلام کرد بازیکنان مدنظرش را برای لیگ چهاردهم جذب کرده است.
کد خبر : ۱۸۹۸۳۶
صراط: رسول خطیبی سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر فولاد خوزستان، ضمن بیان مطلب فوق گفت: کارهای بدنی‌مان را به صورت تخصصی در ترکیه شروع کردیم ولی چند بازیکن را در ترکیه در اختیار نداشتیم.

وی افزود: وقتی به ایران بازگشتیم خوشبختانه در روزهای آخر توانستیم بازیکنان مورد نظرمان را جذب کنیم ولی این بازیکنان را فقط جذب کرده ایم و در هفته های اول مطمئنا نمی توانند به تیم کمکی بکنند ولی همه تلاشمان را می کنیم تا زودتر به شرایط ایده آل برسیم.

خطیبی در خصوص بازی فردا افزود : با داشته هایمان به مصاف فولاد می رویم و سعی داریم با ارایه یک بازی زیبا و تماشاگر پسند سه امتیاز بازی را کسب کنیم ، بازی فردا تقابل دو قهرمان گذشته جام حذفی و لیگ برتر است ولی ما صرفا برای برد به زمین می رویم .
خطیبی در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات تیم گفت : ما تقریبا تیم خود را کامل کرده ایم ولی یک سهمیه خالی داریم و سعی داریم با جذب یک بازیکن خوب آزاد تیم خود را تکمیل کنیم ،
وی در خصوص هواداران و استقبال از این بازی گفت : من همیشه گفته ام تراکتورسازی بدون هوادار معنی ندارد و مطمئنا فردا هواداران همچون گذشته استقبال خوبی از این بازی خواهند داشت ، بازی فردا شروع کار این تیم است و استقبال و حمایت خوب از تیم نتیجه خوب را برای تیم بدنبال خواهد داشت . ما امسال پدیده های جوان تیم ها را جذب کرده ایم و این بازیکنان جوان به حمایت هواداران نیاز دارند ، اطمینان دارم اگر از این بازیکنان حمایت شود همگی قابلیت پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند .
خطیبی در خصوص تنها سهمیه باقی مانده تیم گفت : ما یک جا در لیستمان داریم ،امروز با کریم انصاری فرد صحبت کردیم و قرار است انصاری فرد هفته آینده به تبریز بیاید ، و طی یک جلسه حضوری نسبت به تفاهم برای عقد قرارداد با این بازیکن اقدام نماییم ، اولویت اول ما انصاری فرد است و سعی داریم لیست خود را با این بازیکن تکمیل کنیم ما اگر با این بازیکن به توافق نرسیم بدنبال گزینه های بعدی خواهیم رفت .

منبع: مهر