۰۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۹

زمان بازگشت نیمار به میادین مشخص شد

ستاره برزیلی خط حمله بارسلونا که در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی مصدوم و خانه‌نشین شد، زمان بازگشت خود را به میادین اعلام کرد.
کد خبر : ۱۸۹۸۸۸
صراط: نیمار که در بازی تیم ملی برزیل برابر کلمبیا در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2014 در اثر ضربه زانوی سونیگا، مدافع حریف از ناحیه استخوان کمر دچار شکستگی شد، می‌تواند از ابتدای فصل جدید کاتالان‌ها را همراهی کند.

بارسایی‌ها 18 روز دیگر اولین بازی خود را در جام تدارکاتی خوان گامپر که هر ساله میزبان آن هستند، برابر تیم لئون مکزیک که رافائل مارکس مدافع پیشین‌ آبی‌واناری‌ها در آن توپ می‌زند، انجام خواهند داد و نیمار پیش‌بینی کرد که می‌تواند در این بازی حضور داشته باشد.

نیمار که بازی سلسائو برابر آلمان در مرحله نیمه نهایی و برابر هلند در دیدار رده‌بندی جام جهانی 2014 را از دست داد، امیدوار است که پنج روز دیگر برای شرکت در تمرینات پیش فصل بارسلونا حضور پیدا کند.

وی در یک مراسم تبلیغاتی در برزیل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من به تدریج در حال ریکاوری هستم و مطمئنم که با آمادگی صددرصد در تمرینات بارسلونا شرکت خواهم کرد. می‌خواهم فصل خوبی را تجربه کنم و هدفم این است که به هم‌تیمی‌هایم برای کسب نتایج خوب کمک کنم. همچنین می‌خواهم در موفقیت‌‌های تیم ملی برزیل سهیم باشم.

نیمار افزود: مطمئنم که می‌توانم در بازی 18 آگوست در جام خوان‌ گامپر به میدان بروم.

منبع: تسنیم