۰۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۲

استقلال برد/ راه‌آهن کم‌آورد

تیم فوتبال استقلال با شکست راه‌آهن در اولین بازی، لیگ برتر چهاردهم را با پیروزی آغاز کرد.
کد خبر : ۱۸۹۹۵۱
صراط: تیم استقلال در هفته اول لیگ برتر از ساعت 19 و 40 دقیقه در ورزشگاه تختی به مصاف راه آهن رفت که با نتیجه 2 بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

رامین رضائیان در دقیقه 3 در داخل محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد که با یک شوت دقیق گل راه آهن را به ثمر رساند.

در دقیقه 56 ارسال خسرو حیدری از سمت راست در داخل محوطه جریمه به جاسم کرار رسید که او با یک شوت گل استقلال را به ثمر رساند تا بازی مساوی شود.

در دقیقه 74 سانتر خسرو حیدری در محوطه جریمه روی سر محمد قاضی فرود آمد و ضربه سر این بازیکن گل دوم استقلال را رقم زد.

بعد از گل هم استقلال بازی خوبی انجام نداد به طوریکه در دقیقه 30 امیر قلعه‌نویی آندرانیک تیموریان و هاشم بیک‌زاده دو ملی‌پوش خود را از روی نیمکت بلند کرد تا بدن‌هایشان را گرم کنند و آماده حضور در میدان شوند البته وی در نیمه اول آنها را به میدان نفرستاد.

در دقیقه 32 شوت آرش برهانی از داخل محوطه جریمه به تیرک افقی دروازه‌ راه آهن خورد.

نیمه دوم را استقلال تهاجمی آغاز کرد. در دقیقه 70 هم ارسال فخرالدینی در محوطه جریمه به جاسم کرار رسید که ضربه سر او را وحید طالب‌لو با کمک تیرک افقی دروازه‌ مهار کرد و مانع گل شدن توپ شد.

استقلال در نیمه دوم که به نیمه مربیان معروف است بهتر از نیمه اول بازی کرد و پسران آبی به اولین برد خود در لیگ برتر چهاردهم رسیدند.

حسین زرگر داور مسابقه به محسن ایران‌نژاد، محسن ابراهیمی و رضا خالقی فر از راه آهن و محمدرضا خرسند‌نیا از استقلال کارت زرد نشان داد.

از نکات قابل توجه این مسابقه اینکه با وجود رونمایی از توپ فصل جدید در این بازی با توپ فصل گذشته و لیگ سیزدهم بازی انجام شد.

ترکیب استقلال:

محسن فروزان، خسرو حیدری( از دقیقه 89 یعقوب کریمی)، محمدرضا خرسندنیا، مگوییان، امید ابراهیمی، پژمان نوری( از دقیقه 46 هاشم‌ بیک‌زاده)، جاسم کرار، میلاد فخرالدینی، سجاد شهباززاده، آرش برهانی ( از دقیقه 66 آندرانیک تیموریان) و محمد قاضی.

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب راه آهن:

وحید طالب‌لو، سیداحمد موسوی، شیث رضایی، محسن ایران‌نژاد، ابراهیم کریمی، رامین رضائیان( از دقیقه 60 علی علیپور)، محمد آبشک( از دقیقه 75 میلاد محمدی)، رضا خالقی‌فر، محمد علیزاده، بهادر عبدی و محمد غلامی( از دقیقه 67 سیدامین منوچهری)

سرمربی: حمید استیلی
منبع: فارس