۰۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۴

داستان عجیب بازوبند کاپیتانی استقلال

داستان بازوبند کاپیتانی تیم فوتبال استقلال در دیدار با راه‌آهن از نکات جالب این مسابقه بود.
کد خبر : ۱۸۹۹۵۲
صراط: تیم‌های فوتبال راه‌آهن و استقلال از هفته اول مسابقات لیگ برتر از ساعت 19:40 امروز به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 2 بر یک آبی‌پوشان خاتمه یافت.

*پیش از آغاز نیمه دوم و در حالی که بازیکنان دو تیم در حال ورود به زمین بودند هواداران استقلال به سمت نیمکت راه‌آهن یخ پرتاب کردند که این مسئله با واکنش نیمکت استقلال روبه‌رو شد و آنها از هواداران خود خواستند از این کار خودداری کنند.

* در جریان بازی هواداران استقلال بارها علیه علی لطیفی مربی تیم راه‌آهن شعار سر می‌دادند که امیر قلعه‌نویی و میرشاد ماجدی با دستان خود از هواداران می‌خواستند که به شعارهای خود ادامه ندهند. این شعارها به حدی ادامه پیدا کرد که قلعه‌نویی عصبانی شد و به سمت طرفداران خود رفت.

* در یکی از حملات استقلال توپ به تیر دروازه راه‌آهن برخورد کرد و هواداران استقلال معتقد بودند که توپ از خط دروازه رد شده و به داور اعتراض می‌کردند اما تصاویر تلویزیونی نشان می‌داد که توپ قبل از خط دروازه روی زمین فرود آمده است.

* پس از گل دوم تیم استقلال هواداران این تیم شعار قهرمانی سر دادند و به امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم‌شان اعلام کردند که وی را تنها نمی‌گذارند. 

* امیر قلعه‌نویی در جریان بازی چندین نوبت به عملکرد داور اعتراض کرد.

* هنگامی که خسرو حیدری تعویض شد این بازیکن فراموش کرد که بازوبند کاپیتانی را به بازیکن دیگری بدهد. قلعه‌نویی بازوبند را از حیدری گرفت و با اعتراض به کمک‌داور چهارم که این مسئله را به بازیکن استقلال یادآوری نکرده بود بازوبند را چند دقیقه‌ای در دست گرفت و پس از گذشت دقایقی به یک بازیکن دیگر داد. 

* محمد قاضی پس از گل دوم استقلال از سوی تماشاگران مورد تشویق قرار گرفت.

* پس از پایان بازی علی لطیفی، به سمت امیر قلعه‌نویی رفت و به او خسته‌نباشید گفت. 

* کرار جاسم زننده گل اول استقلال پس از پایان بازی به سمت تماشاگران استقلال رفت و پیراهن تیم استقلال را بوسید تا مورد تشویق هواداران قرار گیرد. همچنین محمد قاضی نیز پیراهن خود را به هواداران استقلال هدیه داد.

منبع: تسنیم