۰۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۶
استیلی:

به احترام لیگ و مردم بازی کردیم

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: گلی که در دقیقه ۳ به ثمر رساندیم باعث شد تمرکز بازیکنان‌مان به هم بریزد.
کد خبر : ۱۸۹۹۵۷
صراط: حمید استیلی پس از شکست 2 بر یک تیمش برابر استقلال در کنفرانس خبری اظهار داشت: تیم ما تازه تشکیل شده و با یکسری مشکلات روحی و روانی روبه‌رو هستیم. ما بیشتر روی این مسئله با بازیکنان‌مان کار کرده بودیم تا آنها را از نظر روحی تقویت کنیم.

وی افزود: پیش از آغاز لیگ بازی دوستانه چندان خوبی انجام ندادیم و بیشتر با تیم‌های دسته یکی بازی کردیم و به نظرم باید در بازی‌های آینده خودمان را تقویت کنیم تا نقاط ضعف و قوت‌مان را بشناسیم. می‌توانستیم پیش از این به اردوی ترکیه برویم که البته این اردو لغو شد و اکنون بازی‌های آینده برای ما شرایطی را فراهم خواهد کرد تا روز به روز بهتر شویم.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن با اشاره به شکست تیمش یادآور شد: تیم استقلال پرمهره و قوی بود و آنها شرایط خوبی داشتند. ما هم یکسری مشکلات داریم که باید آن را حل کنیم اما باید بگویم بعد از گل زودهنگامی که به ثمر رساندیم تمرکز بازیکنان ما به هم ریخت و با اینکه روی نقاط ضعف و قوت استقلال کار کرده بودیم، در این بازی به مشکل خوردیم.

استیلی در پاسخ به این سوال که در چند صحنه به داوری اعتراض کرد و این اصرارش چه دلیلی داشت، عنوان کرد: مشکل خاصی نبود چند صحنه به داور اعتراض داشتیم اما داور به ما گفت که صحنه‌ها درست بوده و جای اعتراض ندارد که ما هم دیگر چیزی نگفتیم.

وی در خصوص مشکلات مالکیت باشگاه راه‌آهن اظهار داشت: منتظر پاسخ قوه قضائیه هستیم تا مشکل ما را حل کنند و از بازی‌های بعدی با تمرکز بهتری کار کنیم. ما تا پیش از بازی حتی نمی‌دانستیم می‌توانیم بازی کنیم یا نه، اما در کنفرانس خبری از آقای بهروان و تاج سوال پرسیدم که می‌توانیم بازی کنیم که آنها پاسخ مثبت دادند، البته مجبور بودیم که پا به این مسابقه بگذاریم چرا که برخی بازیکنان با امید به تیم ما آمدند و ما به احترام لیگ برتر و مردم برابر استقلال حاضر شدیم.

منبع: تسنیم