۰۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۷

کمک تبلیغاتی عربستان به صهیونیست‌ها

ادعاهای رئیس سابق سازمان اطلاعات عربستان علیه جنبش حماس و مسؤول دانستن مقاومت فلسطین در ادامه حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به غزه، به دست آویزی برای رسانه‌های رژیم اشغالگر قدس جهت توجیه کشتار زنان، کودکان و افراد سالخورده فلسطینی تبدیل شده است.
کد خبر : ۱۸۹۹۷۰
صراط: رادیو رژیم صهیونیستی اذعان کرد که وزارت خارجه این رژیم ادعاهای "ترکی فیصل" را به چندین زبان ترجمه کرده و آن را در بولتنی بین نمایندگی‌ها و سفارتخانه‌های خارجی در تل آویو توزیع کرده است.

علاوه بر این، از سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی خواسته شده است از این اظهارات، برای توجیه مواضع این رژیم در جنگ غزه استفاده شود.

این رادیو خاطرنشان کرد که وزارت خارجه رژیم صهیونیستی و دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم تلاش می کنند تا از مطالب منتشر شده نویسندگان عرب مخالف حماس، که این گروه را مسؤول جنگ غزه می‌دانند، استفاده کنند.

در همین راستا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی در حال پوشش دادن مطالب منتشر شده در شبکه‌های تلویزیونی مصر ضد جنبش حماس هستند؛ و کارشناسان صهیونیست با حضور در برنامه‌های تلویزیونی رژیم اشغالگر، ادعا می‌کنند که از حجم انتقادات مطرح شده در رسانه‌های مصر ضد حماس، شگفت زده شده‌اند.

از سوی دیگر، روزنامه "یدیعوت احرونوت" چاپ رژیم صهیونیستی فاش کرد، کابینه نتانیاهو در زمینه آتش بس تمایل بسیاری به عربستان دارد؛ چرا که عربستان و مصر هردو نمی‌خواهند جنبش حماس پس از جنگ، دستاوردهایی را محقق کند.

این روزنامه چاپ رژیم صهیونیستی در سایت خود تأکید کرد که این رژیم خواستار کشاندن عربستان به تلاشها برای آتش بس است، تا از این راه، روابط با عربستان نزدیکتر شود.

ژنرال "الیعازر مروم" فرمانده سابق نیروی دریایی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: "این جنگ نشان داد که اسرائیل باید برای ایجاد ائتلاف مصر – عربستان – اسرائیل، جهت مقابله با جنبش‌های افراطی تلاش کند."
منبع: العالم