۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸

آیت‌الله موحدی‌کرمانی: رژیم صهیونیستی منتظر انتقام باشد

خطیب موقت نمازجمعه تهران با بیان اینکه پایه و اساس رژیم صهیونیستی بر آدمکشی بنا شده است، گفت: کم کم اخبار جنایات این رژیم جلاد به گوش مردم دنیا می‌رسد و افکار عمومی این عنصر پلید را می‌شناسند.
کد خبر : ۱۹۰۰۳۶
صراط: آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی خطیب امروز نمازجمعه تهران با اشاره به تهاجم رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه گفت:‌حوادث دلخراش غزه را شما به طور حتم دیده‌اید و شنیده‌اید. خاصیت این رژیم سفاک،‌ خون‌آشام، کودک‌کش و جنایتکار همین است.

وی افزود: البته خوشبختانه کم‌کم این خبرها به گوش مردم دنیا می‌رسد و بیدار می‌شوند و این عنصر پلید را می‌شناسند و از آن ابراز تنفر می‌کنند البته تمام جنایات منعکس نمی‌شود و آنها اجازه نمی‌دهند خبرنگاران تمام وقایع را ضبط و پخش کنند.

خطیب امروز نمازجمعه تهران ادامه داد:‌ اگر روزی برسد که خبرنگاران آزاد تمام صحنه‌ها را از نزدیک مشاهده و آن را منتشر کنند، به طور قطع و یقین فریاد مرگ و نفرین بر این رژیم سفاک و خون‌آشام در تمام دنیا شنیده خواهد شد.

آیت‌الله موحدی‌کرمانی گفت: آنقدر جنایت وسیع، دلخراش و جانسوز است که انسان متحیر می‌شود که آنها را بگوید من شما را به جنایاتی که این رژیم جلاد و خون‌آشام در سال 61 و در سپتامبر 1982 در مدت 48 ساعت مرتکب شد جلب می‌کنم.

وی افزود: در 2 شبانه‌روز در اردوگاه صبرا و شتیلا چه کردند؟ 3297 فلسطینی و لبنانی را شهید کردند و 1800 پیکر فلسطینی‌ها در کوچه‌‌ها رها شده بود.

وی افزود:‌1097 نفر در بیمارستان غزه و 400 نفر در بیمارستان عکا به گلوله بسته شدند انسان‌‌ها را به زور از خانه بیرون می آوردند و یا شبانه‌ به زور به خانه‌ها می‌ریختند و فلسطینی‌ها را به رگبار می بستند و یا قبل از کشتن، شکنجه می‌دادند. تجاوز به نوامیس که قابل گفتن نیست و بعد از تجاوز، به ضرب گلوله، آنها را می‌کشتند.

خطیب امروز نمازجمعه تهران ادامه داد: اینها نمونه‌ای از صدها جنایت رژیم جلاد و خون‌آشام است که پایه حکومت‌شان بر اساس آدمکشی و جلادی است.

وی ادامه داد: از این عناصر پلید و کثیف توقعی نیست. ماهیت آنها روشن است. برنامه آنها همین است اما تعجب از جهان اسلام است. تعجب از مدعیان اسلام است که چطور اجازه می‌دهند چنین جنایاتی اتفاق بیفتد و ساکت باشند.

آیت‌الله موحدی‌کرمانی ادامه داد: هم جهان اسلام و هم مجامع جهانی آیا وقت آن نرسیده است که به خود آیند؟ و این غده سرطانی را با هر وسیله‌ای که مقدر است متوقف کنند و نظام جنایتکار و متجاوز صهیونیستی‌ را به زانو درآورند؟

عضو مجلس خبرگان تصریح کرد: کشورهای مسلمان رابطه خود را با آنها قطع و کالاهای صهیونیستی را تحریم کنند و با حامیان اسرائیل برخورد شایسته‌ای همچون حامیان یک جنایت انجام دهند.

وی با اشاره به باز شدن در‌های تسلیحاتی آمریکا در سرزمین‌های اشغالی برای رژیم صهیونیستی افزود: هم لعنت خدا بر رژیم صهیونیستی و هزاران لعنت بر حامیان‌شان به خصوص آمریکا. وظیفه کشورهای اسلامی تجهیز فلسطینی‌ها است تا هر زمان که این رژیم سفاک اراده کرد نتواند فلسطینی‌ها را به خاک و خون بکشد.

خطیب امروز نمازجمعه تهران با اشاره به آتش‌بس چند روزه بین رژیم صهیونیستی و فلسطین گفت: این خدعه هم برای این است تا فلسطینی‌ها بتوانند جنازه‌هایی که بر روی زمین افتاده است را جمع کنند. پذیرش آتش‌بس باید با رفع حصر باشد مصر خجالت بکشد و درها را باز کند تا رفع حصر شود.

آیت‌الله موحدی‌کرمانی با تأکید دوباره بر تجهیز مردم فلسطین گفت: ‌تمام اینها اندکی از وظیفه عظیمی است که جهان اسلام وظیفه دارد در مقابل مظلومان انجام دهد و این افتخار برای ایران بوده است که از همان روز اول انقلاب شعار حیات فلسطین را سر داده است.

وی افزود: نکته‌ای دیگر این است که خداوند بنا دارد که مهلت دهد. خداوند به جانیان کربلان نیز مهلت داد اما بالاخره خدا زنده است و این جانیان منتظر روز انتقام باشند.

خطیب امروز نمازجمعه تهران ادامه داد: اسرائیل باید بداند که وجدان بشریت تا حدی تحمل دارد و این تحمل اگر لبریز شود وجدان‌ها علیه او حرکت می‌کنند و آن زمان باید این رژیم اشغالگر آرزوی مرگ کند.

آیت‌الله موحدی‌کرمانی در ادامه با اشاره به اینکه درگیری حق و باطل از ابتدای خلقت بوده است، گفت در مقابل پیامبران،‌طاغوت‌ها بودند و حق و طاغوت با هم همواره درگیر بودند ممکن است خداوند مهلت دهد اما عاقبت از آن متقین است و این درگیری‌ها نیز یک آزمایش است.

وی افزود: هم مردم غزه امتحان می‌شوند هم امت اسلامی و هم سردمداران این کشورها مردم مظلوم غزه ایستاده‌اند و دو راه پیروزی در مقابل آنها است. یا اسرائیلی‌ها به دست آنها نابود می‌شوند و یا به شهادت می‌رسند و به مقامات عالیه می‌رسند.

خطیب امروز نمازجمعه تهران ادامه داد: این پیروزی، پیروزی مکتب فلسطین است. مکتب فلسطین غالب و با عنایت خداوند رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد.

آیت‌الله موحدی‌کرمانی ادامه داد: مردم غزه پس از این خدعه نیز محکم بایستند و شرایط خود را بیان کنند. در صورت آتش‌بس محاصره غزه باید رفع و تجاوز اسرائیل نیز به این منطقه باید قطع شود.

وی همچنین با آرزوی پیروزی برای ملت فلسطین گفت:‌ ان‌شاءالله بینی اسرائیل به خاک مالیده خواهد شد.
منبع: فارس
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز