۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۵

ترافیک نیمه‌سنگین از مازندران به تهران

فرمانده پلیس‌ راه دماوند- فیروزکوه گفت: هم‌اکنون ترافیک نیمه‌سنگینی از مازندران به سمت تهران وجود دارد و در ساعات آینده حجم ترافیک افزایش پیدا می‌کند.
کد خبر : ۱۹۰۰۶۱
صراط: حمیدرضا رنجبرگل‌افشانی با بیان اینکه ترافیک سنگینی از صبح امروز تا ساعت 14 از محورهای مازندران به سمت تهران گزارش شده است، اظهار کرد: از ساعت 14 تاکنون، محور فیروزکوه نسبت به ساعت‌های گذشته تا حدودی خلوت‌ شده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون در محور فیروزکوه ترافیک نیمه‌سنگین است، افزود: حجم ترافیک در محدوده‌های شیرگاه و ورسک نیز نیمه‌سنگین است؛ به احتمال 90 درصد در ساعات باقیمانده امروز ترافیک سنگین‌تر شود.

فرمانده پلیس‌ راه دماوند- فیروزکوه با اشاره به حضور نیروهای پلیس راه در محورها تصریح کرد: نیروهای پلیس در محور حضور دارند تا در صورت بروز حادثه سریع اقدام کنند؛ همچنین کنترل محور را نیز در اختیار داشته باشند.

رنجبرگل‌افشانی با بیان اینکه تردد تریلرها و کامیون‌ها تا ساعت 6 بامداد روز یکشنبه ممنوع است، گفت: خوشبختانه تاکنون تصادفات خسارتی در این محورها رخ داده و در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد.

وی با اشاره به یک‌طرفه بودن محور هراز گفت: محور هراز نیز از استان مازندران به سمت تهران یک‌طرفه بوده و ترافیک در آن سنگین است.

فرمانده پلیس‌ راه دماوند- فیروزکوه توصیه کرد: رانندگان با صبر و حوصله رانندگی و فاصله خود را با خودروی جلویی حفظ کنند؛ همچنین از شتاب‌ و سبقت‌های غیرمجاز بپرهیزند و با سرعت مطمئن به حرکت خود ادامه دهند.
منبع: فارس