۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۰

گل دوم سپاهان آفساید بود

سرمربی پیکان گفت: افتخار می‌کنم که دانش معلمی و مربیگری خود را در اختیار پیکان قرار می‌دهم.
کد خبر : ۱۹۰۱۰۶
صراط: منصور ابراهیم‌زاده پس از شکست پیکان مقابل سپاهان در نشست مطبوعاتی پس از بازی گفت: از سپاهان اطلاعات کافی داشتیم و می‌دانستیم که می‌خواهیم مقابل چه تیم باثباتی بازی کنیم. این تیم در سال‌های اخیر بسیار منسجم عمل کرده و با علم به این موضوع به میدان رفتیم.

وی ادامه داد: در 20 دقیقه اول نباید اشتباه می‌کردیم اما متاسفانه در همان دقایق گل خوردیم با این حال پس از این گل سعی کردیم سازمان تیمی‌مان را بهتر کنیم و تقریبا به هدف‌مان رسیدیم. به نظر من در بازی‌های آینده پیکان بازی به بازی بهتر و هماهنگ‌تر خواهد شد. به همین دلیل با وجود باخت از بازیکنانم تشکر می‌کنم.

ابراهیم‌زاده با اعتراض به عملکرد داور گفت: گل دوم سپاهان آفساید بود. البته سعی می‌کنم در مورد داوری حرف نزده و این موضوع را به کارشناسان بسپارم اما از نظر من در یک صحنه که غفوری بازیکن سپاهان روی حیدری خطای شدیدی را انجام داد این موضوع می‌توانست تصمیم داور را متفاوت کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به خدمت گرفتن بازیکنان بزرگ انتظارات را از این تیم بالا نبرده و به پیکان استرس وارد نکرده است گفت: این موضوع را قبول ندارم. تیم‌هایی که از لیگ یک به لیگ برتر می‌آیند باید استراتژی ثبات را دنبال کنند. به نظر من روی تیم‌مان مسلط هستیم و این استرس خود به خود از تیم دور خواهد شد هرچند که امیدوارم با نوع مدیریت تیم هیچ استرسی وارد نشود.

سرمربی سابق ذوب آهن در مورد اظهارات روز گذشته‌اش مبنی بر اینکه تیم‌های اصفهانی او را نخواسته‌اند با عصبانیت پاسخ داد: چرا اینگونه حرف می‌زنید؟ من چه زمانی این حرف را زدم؟ در مورد این بحث ابتدا تیم‌های اصفهانی باید من را می‌خواستند و سپس من پیشنهاد آنها را می‌پذیرفتم. امروز به این موضوع کاری ندارم که فعل نخواستن از طرف چه کسی بود اما افتخار می‌کنم که در پیکان هستم و به عنوان یک اصفهانی دانش خود و مربیگری خود را در اختیار این تیم قرار می‌دهم.

وی در پایان در مورد عصبانیت فشنگچی پس از تعویض گفت: شما باید تاثیرات این تعویض را در نظر بگیرید و این موضوع که پس از این تعویض روند تیم بهتر شد یا بدتر. وظیفه من مدیریت تیم است و در آن زمان حس کردم فشنگچی باید تعویض شود. وظیفه من تعویض و مسائل فنی و کنترل تیم است و نوع مدیریت در مورد این رفتارها در آینده قابل مشاهده خواهد بود.
منبع: فارس
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز