۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۹

توافق درباره طرح‌های استیضاح وزیر کشور

نماینده مردم مبارکه در مجلس گفت: براساس توافق استیضاح کنندگان در هفته آینده، دو طرح استیضاح با یکدیگر ادغام و تقدیم هیئت رئیسه می‌شوند.
کد خبر : ۱۹۰۱۲۵
صراط: نماینده مردم مبارکه در مجلس گفت: براساس توافق استیضاح کنندگان در هفته آینده، دو طرح استیضاح با یکدیگر ادغام و تقدیم هیئت رئیسه می‌شوند.

علی ایرانپور نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تجمیع طرح‌های استیضاح عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور اظهار داشت: از آنجا که برای استیضاح وزیر کشور در مجلس 3 طرح آماده شده است، پیش از تعطیلات تابستانی نمایندگان، جلسه‌ای با حضور جمعی از متقاضیان استیضاح وزیر کشور برگزار شد.

وی با بیان اینکه براساس توافق استیضاح کنندگان در هفته آینده دو طرح استیضاح با یکدیگر ادغام می‌شوند، گفت: پس از ادغام طرح‌های استیضاح رحمانی‌فضلی، امضاهای این طرح به حدود 50 امضا می‌رسد و سپس تقدیم هیئت رئیسه می‌شود.

به گفته نماینده مبارکه در مجلس، بی‌توجهی به قانون تقسیمات کشوری و متوقف کردن اجرای این قانون،‌ انتصابات نامناسب و دور شان ملت ایران در وزارت کشور، عدم عمل به وعده‌ها و برنامه‌ها با گذشت یک سال از مسئولیت، بکارگیری گسترده بازنشستگان و افراد مسن در پست‌های مختلف و عدم توجه به توان جوانان شایسته و با انگیزه، افزایش بدحجابی و افزایش ماهواره‌ها در سطح کشور، افزایش ناامنی در مرزها که نمونه آن گروگانگیری مرزبانان در سیستان و بلوچستان بود، ورود غیرقانونی اتباع خارجی به کشور، عدم انتصاب معاون سیاسی و اداری- مالی که نشان‌دهنده عدم وجود یک سیستم منسجم و مشخص در وزارت کشور است و همچنین ناتوانی این وزارتخانه در مبارزه با مواد مخدر و افزایش توزیع و قاچاق از محورهای طرح استیضاح وزیر کشور است.
نظرات بینندگان
azad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
۴
۷
آیا نباید وزیری که تمام استانداران وفرمانداران را بون در نظر گرفتن خدمات وسوابق ایشان ،آنها را عزل واز افرادیکه در فتنه نقش داشته اند استفاده مینماید ،استیضاح شود!
ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
۵
۲
متاسفم از نمایندگان مجلس که ادعای دلسوزی دارن بب جای ارائه ی بر نامه وکمک به ایشان استیضاح وزیر اصولگرلی کابینه ی دولت11 را خواستارند