۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵
زاکانی مطرح کرد

تجدیدنظرطلبان از مردم فلسطین درس بگیرند

دبیرکل جمعیت رهپویان با تاکید بر اینکه مردم فلسطین برکنار زننده نقاب از رخ خون آشام صهیونیست‌ها هستند، گفت: بار دیگر وقت تامل و عبرت گیری عناصر تجدید نظر طلب داخلی است که به اسم اصلاحات خواستار مماشات با این جانیان بوده و هستند.
کد خبر : ۱۹۰۱۴۸
صراط: دبیرکل جمعیت رهپویان با تاکید بر اینکه مردم فلسطین برکنار زننده نقاب از رخ خون آشام صهیونیست‌ها هستند، گفت: بار دیگر وقت تامل و عبرت گیری عناصر تجدید نظر طلب داخلی است که به اسم اصلاحات خواستار مماشات با این جانیان بوده و هستند.

علیرضا زاکانی دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در صفحه‌ شخصی خود درباره تحولات اخیر غزه مطلبی منتشر کرد که متن کامل این یادداشت در ادامه می‌آید.

در فرمایشات حضرت آقا در خطبه های نماز عید فطر پیرامون غزه قهرمان، نکات بسیار مهمی بود که در خصوص آن نیاز به دقت مضاعف و اقدام به هنگام است.

1. شناخت جنایتکاران و حامیان غربی و عربی آنها و اقدام در جهت مقابله و مجازات این جنایتکاران وظیفه جدی همه بویژه سازمان کنفرانس اسلامی است که مسوولیت آن با ایران است لذا هم ریاست محترم جمهوری و هم وزارت خارجه باید اقدامات بسیار جدی تر و فعالانه تری را انجام دهند و از لاک کم تحرکی خارج شوند.

علاوه بر این که سایر ظرفیت ها از جمله بین المجالس اسلامی، ظرفیت رسانه ای جهان اسلام و .. هم هرکدام به نوبه خود در مسیر فشار از طریق دیپلماسی عمومی و هدایت افکار جهانیان بویژه مسلمین و مستضعفین در مخالف با جنایت ها و بانیان آنها موثر خواهند بود.

همه ظرفیت های حقوقی و قضایی در ایران اسلامی و سایر کشورها نیز باید مجدانه پیگیری محاکمه و برخورد با این درندگان و حامیان آنها باشد.

2. امروز مردم مظلوم فلسطین اسوه مقاومت و ایستادگی در برابر صهیونیست ها و برکنار زننده نقاب از رخ خون آشام آنها هستند، لذا بار دیگر وقت تامل و عبرت گیری عناصر تجدید نظر طلب داخلی است که به اسم اصلاحات و عقلانیت به شیطان بزرگ خوشبین بوده و برای رفع مشکلات داخل کشور از قبیل فقر، بیکاری و ..خواستار مماشات و هم زیستی مسالمت آمیز با این جانیان بودند و هستند.

از ملت رشید فلسطین بیاموزید که حق گرفتنی است و ان شاءالله پیروزی حتمی است، آنچنان که بحمدالله تا کنون پیروزی رقم خورده است.

3، از اهداف انقلاب اسلامی کمک به مستضعفین و مسلمین جهان است که اینجا نمونه بارز آن معلوم و آشکار شده است. به مدد الهی تا کنون پشتیبانی های ایران، ملتی را سرفراز کرده که در دستان خود جز کلوخ و سنگ برای مبارزه با صهیونیست های وحشی و هار چیزی نداشت تا جایی که در انتفاضه اول و دوم با دستان خالی به نبرد با این خون آشامان رفته بود ولی در سال 1387 در بیست و دو روز و در سال 1391 در هشت روز و اینک بیش از سه هفته است که افتخار می آفریند و صهیونیست ها و اربابانشان را به وحشت انداخته است و آنها را مجبور به پیگیری آتش بس و البته حرف سبک و مسخره خلع سلاح مقاومت کرده است.

امروز وظیفه همه آزادی خواهان ادامه کمک به مقاومت و تسریع در تسلیح کرانه باختری در کنار غزه است اما باید از این صحنه نیز درسی برای داخل کشور گرفت که در صورت عمل به توصیه تجدید نظر طلبان در مبانی نظری برنامه چهارم توسعه در دولت آقای خاتمی و نطق ها و بیاناتشان امروز شاهد همین جنایت ها توسط صهیونیست ها در سایر کشورهای اسلامی از جمله ایران عزیز بودیم.

اینک زشتی شعار نه غزه و نه لبنان تازه برای عده ای معلوم شده است، خدا کند محکوم کردن امروز آنها مثل سکوت سیاسی گذشته شان از سر سیاسی کاری نباشد و بدانیم این گونه سیاسی کاری نیز مثل همان شعار زشت فوق در واقع ایجاد زمینه آزادی عمل برای صهیونیست های وحشی را فراهم خواهد کرد چرا که ایران اسلامی ام القرای جهان اسلام و نوک پیکان مواجه با سلطه گران و پیشانی سرطانی آنها اسراییل در منطقه است و عدول از هر یک از شعارهای مبنایی ما ضربه سنگینی بر پیکره مقاومت در سراسر جهان بویژه در جهان اسلام خواهد زد.
منبع: فارس
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز