۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶

آمار مجروحان صهیونیست در روز گذشته

رسانه‌های خبری رژیم صهیونیستی گزارش دادند که طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۷ نظامی این رژیم که در نوار غزه زخمی شده بودند به بیمارستان منتقل شدند.
کد خبر : ۱۹۰۱۵۰
صراط: رسانه‌های خبری رژیم صهیونیستی گزارش دادند که طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۷ نظامی این رژیم که در نوار غزه زخمی شده بودند به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش شبکه المیادین، رسانه های خبری رژیم صهیونیستی گزارش دادند که طی 24 ساعت گذشته، 20 نظامی صهیونیست برای درمان به بیمارستان برزیلای در عسقلان انتقال داده شدند.

بر اساس این گزارش، همچنین 7 نظامی صهیونیست دیگر که شب گذشته در نوار غزه زخمی شده بودند به بیمارستان سوروکا در بئر السبع انتقال داده شدند.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی روز گذشته موضوع ربوده شدن یک نظامی این رژیم در نوار غزه را بهانه قرار داد تا آتش بس 72 ساعته را نقض کرده و دست به کشتار مردم غزه بزند و بر اساس گزارش منابع فلسطینی از صبح امروز تا کنون 50 تن بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند.

نیمه شب گذشته نیز بر اثر حملات هوایی و توپخانه‌ای ارتش اسرائیل به نوار غزه بیش از 40 فلسطینی دیگر شهید شدند و تعداد شهدای روز گذشته به 107 تن و بیش از 400 زخمی رسید.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد بعد از گذشت 25 روز از تجاوز اسرائیل به نوار غزه بیش از 1643 شهید و 8840 نفر دیگر زخمی شده‌اند.
منبع: تسنیم