۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶

آقاتهرانی: خانم‌های با ظاهر غیراخلاقی چند می‌ارزند؟

دبیرکل جبهه پایداری گفت: کسی که معرفت پیدا کرد بهشت بر او واجب می‌شود، مشکل بی‌معرفتی است؛ ببین چطور معامله می‌کنیم در جامعه؟ چند می‌ارزی؟ خانم‌هایی که در کوچه و بازار با ظاهر غیراخلاقی راه می‌افتند چند می‌ارزند؟
کد خبر : ۱۹۰۳۱۷
دبیرکل جبهه پایداری گفت: بسیاری از انسان‌ها چشم دارند اما کور هستند، بصیرت ندارند، گوش دارند اما گوش شنوایی نیست، چشمان زیبایی دارند اما زیبا نمی‌بینند، اولئک هم الغافلون؛ این‌ها انسان‌های غافلی هستند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی در جمع خواهران طرح ولایت کشوری در مشهد اظهار کرد: بسیاری از انسان‌ها چشم دارند اما کور هستند، بصیرت ندارند، گوش دارند اما گوش شنوایی نیست، چشمان زیبایی دارند اما زیبا نمی‌بینند، اولئک هم الغافلون؛ این‌ها انسان‌های غافلی هستند.

دبیرکل جبهه پایداری افزود: کسی که معرفت پیدا کرد بهشت بر او واجب می‌شود، مشکل بی‌معرفتی است؛ ببین چطور معامله می‌کنیم در جامعه؟ چند می‌ارزی؟ خانم‌هایی که در کوچه و بازار با ظاهر غیراخلاقی راه می‌افتند چند می‌ارزند؟

آقا تهرانی تصریح کرد: باید توجه داشت که چه عاملی ما را جهنمی می‌کند و خداوند می‌فرماید «جاودانه در آن آتش می‌مانند؟ ما آماده کردیم و خلق کردیم بسیاری از جن و انس را برای جهنم».

وی خاطرنشان کرد: گاهی اوقات خیلی ناگهانی دنیا چشمانمان را می‌گیرد، شهوت چشمانمان را می‌گیرد، شهرت دلمان را می‌برد؛ در نتیجه بسیاری از چیزها فراموشمان می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نهی از منکر را گرچه حرف شما را گوش ندهند انجام دهید؛ حرف شما را گوش نمی‌دهند ولی شما بگویید؛ شاید غافل است، خیلی ها با یک بار تذکر دادن بیدار می‌شوند خیلی‌ها یکبار بهشان گفتند و برگشتند.

آقا تهرانی تاکید کرد: دروغ نگویید رو راست باشید، ازدواج می‌کنی به شوهرت کمک کن در خوب بودن، در ولایتمدار بودن، در اینکه آقا را فراموش نکند، از خدا طلب فهم کن مطلبی که می‌خواهیم بگوییم خیلی فهم می‌خواهد طلب فهم کن از خدا، خدا که بخیل نیست، می‌دهد.

وی بیان کرد: بیاموز برای اینکه عمل کنی یاد نگیر برای اینکه فقط بلد باشی، این علمی که می‌آموزی زکات می‌خواهد، زکاتش را پرداخت کن عالم بی‌عمل در قیامت بیش از همه حسرت می‌خورد.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز