۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸

تاج: زورمان برابر صداوسیما کم نیست

رئیس سازمان لیگ تأکید کرد که در صورت با صداوسیما برای حق پخش مسابقات فوتبال به نتیجه نرسند از حضور دوربین‌های تلویزیونی در ورزشگاه‌ها جلوگیری می‌شود.
کد خبر : ۱۹۰۴۸۵
صراط: مهدی تاج پس از پایان مراسم ائتلاف باشگاه‌های لیگ برتری در حمایت از مردم مظلوم غزه گفت: در این جلسه عواید مسابقات جام شهدا که 40 میلیون تومان بود را به مردم غزه تقدیم کردیم. شاید این مبلغ زیاد نبود اما آغاز حرکتی بود که شرایط خاصی را می‌طلبید و این آغاز ادامه نیز خواهد داشت. فردا جامعه بسیج ورزش قرار است چنین حرکتی را در حمایت از مردم مظلوم غزه انجام دهد.

وی افزود: باید خودمان را در برابر مردم غزه مسئول بدانیم و حرکت افرادی را که به آدم‌کشی معروف هستند را محکوم و از مظلومان فلسطین حمایت‌مان را اعلام می‌کنیم.

رئیس سازمان لیگ در خصوص اینکه سازمان بازرسی قرار است وضعیت 6 باشگاه را مورد بررسی قرار دهد، اظهار داشت: این موضوع جزو مأموریت‌های سازمان بازرسی محسوب می‌شود و ما نیز همکاری‌های لازم را با آنها انجام می‌دهیم. قرار است 6 باشگاه لیگ برتری توسط سازمان بازرسی بررسی شوند و از آنها خواسته شده مستندات خود را ارائه کنند که البته این به معنای تخطی نیست.

تاج درباره انتقادهایی که به مراسم برترین‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر و انتخاب‌های این مراسم شده بود، گفت: انتخاب‌ها را به باشگاه‌ها ارجاع کرده و با فرم‌های نظرسنجی از آنها خواسته بودیم که برترین‌ها را انتخاب کنند و خودمان هیچ دخل و تصرفی نداشتیم. ما فقط رأی باشگاه را شمارش کردیم و برترین‌ها به این شکل معرفی شدند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در بین برترین‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر دروازه‌بانی به عنوان برترین دروازه‌بان انتخاب نشد، عنوان کرد: در مراسم امسال انتخاب بهترین دروازه‌بان در برنامه‌هایمان وجود نداشت.

تاج با بیان اینکه برترین‌ بازیکنان بانوان هم انتخاب شده بودند اما به این مراسم نیامدند خاطرنشان کرد: علاوه بر اینکه برترین‌های فوتبالیست‌های بانوان انتخاب شده بودند قصد داشتیم از بازیکنانی نظیر محرم نویدکیا تقدیر کنیم که او اعلام کرد به دلیل شرایط جسمانی‌اش نمی‌تواند به این مراسم بیاید.

رئیس سازمان لیگ درباره کارت‌های پایان خدمت که در چند روز اخیر بسیار حاشیه‌ساز شده است، گفت: مسئول صدور کارت‌ها سازمان لیگ نیست و این مسئولیت به عهده نظام وظیفه است که خود آنها به این موضوع رسیدگی می‌کنند.

تاج در پاسخ به این سوال که مبلغ 22 میلیاردی صداوسیما که قرار است برای حق پخش به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال داده شود مورد قبول واقع شده یا خیر، اظهار داشت: مبلغی که صداوسیما اعلام کرده مورد قبول ما نیست و به همین دلیل روز چهارشنبه جلسه‌ای را آقای کفاشیان با مسئولان صداوسیما ترتیب داده که ما هم در این جلسه شرکت خواهیم کرد و در این نشست صحبت‌هایمان را انجام خواهیم داد.

رئیس سازمان لیگ در واکنش به این موضوع که گویا زور فدراسیون و این سازمان به صداوسیما نمی‌رسد، عنوان کرد: به هر حال ما هم زورهایی داریم و در برابر مسئولان صداوسیما صحبت‌های خودمان را انجام خواهیم داد. مطمئناً زور ما هم کم نیست. اگر در خصوص این موضوع با صداوسیمایی‌ها به نتیجه نرسیم دوربین‌های تلویزیونی را به ورزشگاه راه نمی‌دهیم.

تاج در خصوص اینکه سازمان لیگ سال‌هاست همین موضوع را اعلام می‌کند اما بازهم اتفاقی رخ نمی‌دهد، گفت: در هفته اول نیز قرار نبود دوربین‌های تلویزیونی به ورزشگاه بیایند اما در آخرین لحظه نظرمان تغییر کرد تا با مذاکره این موضوع را حل کنیم. ما کار خودمان را انجام خواهیم داد و وظیفه که به ما محول شود را به بهترین شکل انجام می‌دهیم.

منبع: تسنیم