۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۹

واکنش افسانه بایگان به جنایت در غزه

بازیگر سینما و تلویزیون رژیم صهیونیست اسرائیل را نوادگان خلف گوساله پرستان سامری خواند.
کد خبر : ۱۹۰۶۹۱
واکنش افسانه بایگان به جنایت در غزه
صراط: بازیگر سینما و تلویزیون رژیم صهیونیست اسرائیل را نوادگان خلف گوساله پرستان سامری خواند و اضافه کرد: امروز تمام افرادی که سکوت کرده‌اند و یا تنها در می‌تینگ‌های شیک اقدامات رژیم کودک کش اسرائیل را محکوم کرده‌اند در جنایات غزه شریکند.

هومن حاج‌عبدالهی صداپیشه «پنگول» به بچه‌ها نوید داد نمایشگاهی از بهترین نقاشی‌های کودکان در زمینه فجایع غزه در برنامه «رنگین کمان» به نمایش درآمده و بهترین نقاشی‌ها جوایزی اهداء می‌شود.

وی با بیان این نکته که تمامی هنرمندان کمپین‌های متعددی در حمایت از کودکان غزه به راه انداخته‌اند، اضافه کرد: امروز تمامی آحاد مردم جهان دست در دست یکدیگر باید این کشتار فجیع را محکوم کنند.

«بچه‌های ایران، بچه‌های غزه» از دیروز به طور همزمان از ساعت 17 الی 19 از شش شبکه جام جم، یک، دو، تهران، پویا و آموزش پخش شده است.

نکیسا: روزی جهان در حمایت از خون های ریخته شده کودکان غزه به پا می ایستد
نیما نکیسا دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال کشور با حضور در کمپین حمایتی شبکه های سیما در برنامه "بچه های غزه، بچه های ایران" تاکید کرد؛ روزی جهان در حمایت از خون های ریخته شده کودکان غزه به پا می ایستد.

وی در این برنامه گفت: ای کاش کشتار کودکان را در غزه نمی دیدیم، ای کاش صدای هق هق پدران و مادران غزه را نمی شنیدیم.

نکیسا از تمامی ورزشکاران دعوت کرد سکوت نکنند و با شرکت در کمپین حمایت از کودکان غزه جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم نمایند.

به منظور ایجاد فضای رسانه ای برای حمایت از کودکان مظلوم غزه همزمان برنامه "بچه های غزه، بچه های ایران" از شش شبکه جام جم، یک، دو، تهران، پویا و آموزش با حضور اندیشمندان، هنرمندان و اساتید حوزه کودک و نوجوان روی آنتن می رود.

سیدحسن نجات عواید کتاب خود را به کودکان غزه تقدیم کرد
سید حسن نجات مربی فوتبال جوان کشورمان با حضور در برنامه «بچه‌های غزه، بچه‌های ایران» عواید کتاب خود در زمینه تکنیک‌های فوتبال را به کودکان غزه تقدیم کرد.

وی تاکید کرد: هر انسانی با دیدن صحنه‌های فجایع نسل کشی در غزه دگرگون می‌شود و تنها کسانی سکوت کرده‌اند که به نوعی از این نسل کشی سود می‌برند.

نجات از تمامی ورزشکاران جهان دعوت کرد به کمپین حمایت از کودکان غزه بپیوندند.

به ابتکار شبکه جام جم سیما کمپین حمایت هنرمندان حوزه کودک و نوجوان همزمان از شش شبکه سیما پخش می‌شود.

افسانه بایگان: دردآور‌ترین فجایع تاریخ بشریت امروز در غزه رقم می‌خورد
افسانه بایگان در برنامه «بچه‌های غزه، بچه‌های ایران» که همزمان از شش شبکه تلویزیونی روی آنتن می‌رود؛ دردآور‌ترین فجایع تاریخ بشریت را کشتار کودکان در غزه دانست.

وی تاکید کرد: امروز ساده‌ترین موضوع بشریت یعنی توجه به حقوق کودکان و جلوگیری از نسل کشی در غزه توسط جهانیان نادیده گرفته می‌شود.

وی رژیم صهیونیست اسرائیل را نوادگان خلف گوساله پرستان سامری خواند و اضافه کرد: امروز تمام افرادی که سکوت کرده‌اند و یا تنها در می‌تینگ‌های شیک اقدامات رژیم کودک کش اسرائیل را محکوم کرده‌اند در جنایات غزه شریکند.

این بازیگر پیشکسوت تلویزیون و سینما همچنین گفت: به عنوان یک مادر با قلبی به وسعت عشق و با تمام ساحت و عصمت عشق امیدوارم برای حمایت از کودکان غزه آغوشی گشوده شود.

وی با یادآوری روزهای بمباران‌های شهرهای کشورمان در طول دفاع مقدس اضافه کرد: آن روز با وجود امنیتی که می‌دانستیم جوانان رشیدمان برایمان فراهم آورده‌اند روزهای سختی بود ولی امروز غزه بی‌دفاع مانده است و سکوت جامعه بشری ننگی در تاریخ است.

برنامه «بچه‌های ایران، بچه‌های غزه» از دیروز به طور همزمان از ساعت 17 الی 19 از شش شبکه جام جم، یک، دو، تهران، پویا و آموزش پخش شده است.

اهداء آثار هنری به کودکان غزه در برنامه «بچه‌های غزه، بچه‌های ایران»

با هدف ایجاد فضای رسانه‌ای در زمینه حمایت از کودکان مظلوم غزه هنرمندان جدید‌ترین آثار خود را به کودکان غزه اهداء کردند.

یا‌ها کاشانی ترانه سرای جوان کشورمان در برنامه «بچه‌های غزه، بچه‌های ایران» با اهداء شعر خود به کودکان غزه از جهانیان خواست تا در مقابل این فجایع سکوت نکنند.

همچنین در این برنامه مهرزاد اصفهان‌پور با اهداء آلبوم جدید خود به بچه‌های غزه از هنرمندان کشورمان خواست تا در کمپین حمایتی هنرمندان شرکت نمایند.

امیر یگانه دیگر خواننده جوان کشورمان نیز با حضور در برنامه «بچه‌های غزه، بچه‌های ایران» گفت: هر انسانی در هر کجای دنیا از اتفاقات غزه ناراحت است و مردم دنیا به دور از سیاست دولت‌ها به دلایل انسانی نسبت به این فجایع واکنش نشان می‌دهند.

به منظور ایجاد فضای رسانه‌ای برای حمایت از کودکان مظلوم غزه همزمان برنامه «بچه‌های غزه، بچه‌های ایران» از شش شبکه جام جم، یک، دو، تهران، پویا و آموزش با حضور اندیشمندان، هنرمندان و اساتید حوزه کودک و نوجوان روی آنتن می‌رود.

منبع: تسنیم