۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰

حمله یک فلسطینی به 2 صهیونیست با میله آهنی

یک فلسطینی در حمله به 2 نظامی صهیونیست در قدس اشغالی موجب زخمی شدن آنها شد.
کد خبر : ۱۹۱۰۳۱
صراط: صبح امروز یک فلسطینی از اهالی کوی «باب العامود»، قدس اشغالی با یک میله آهنی به 2 نظامی صهیونیست در قدس اشغالی حمله و آنها را زخمی کرد و در مقابل نیز این نظامیان با شلیک مستقیم موجب زخمی شدن وی شوند.

شهر قدس اشغالی و شهرهای کرانه باختری به دلیل ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه که تاکنون 1916 شهید و هزاران زخمی در میان فلسطینیان از خود بر جای گذاشته، در وضعیت متشنج و بحرانی به سر می‌برد.

تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی ادامه دارد که کرانه باختری نیز شاهد ادامه عملیات‌های تروریستی و جنایت‌بار گروهی صهیونیستی به نام «بهای تمبر» است، به گونه‌ای که این گروه صهیونیستی روز گذشته در شهرک «کفر یاسوف» از توابع نابلس تلاش کرد به سمت یک خودرو تیراندازی کند و اقدام به نوشتن نام خود «بهای تمبر» روی دیوار نزدیک به این خودرو کرد.

آنچه در این خصوص قابل تامل است، آنکه روند اینگونه جنایات که مقدسات عربی و اسلامی و املاک و اموال فلسطینیان را توسط این گروه‌های صهیونیستی از جمله گروه فوق الذکر هدف قرار می‌دهد، به شدت درحال افزایش است، بی‌آنکه عاملان این جنایت‌ها تحت پیگرد و یا بازخواست قرار گیرند.

این موضوع موجب شده تا روند این جنایات به شهرک‌های فلسطینی نشین سال 48 نیز سرایت کند، بی‌آنکه توسط رژیم صهیونیستی مورد پیگیری قرار گیرد.
منبع: فارس