۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵

پراید له شد و 6 قربانی گرفت +عکس

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه گفت: در یک سانحه تصادف در محور دالاهو به سرپل‌ذهاب بر اثر برخورد یک دستگاه تریلر با یک دستگاه پراید ۵ نفر جان سپردند.
کد خبر : ۱۹۱۲۶۵
صراط: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه گفت: در یک سانحه تصادف در محور دالاهو به سرپل‌ذهاب بر اثر برخورد یک دستگاه تریلر با یک دستگاه پراید ۵ نفر جان سپردند.

عبدالرحمن پرنا اظهار کرد: صبح امروز و در محور دالاهو به‌سمت سرپل‌ذهاب، سانحه تصادفی اتفاق افتاد که بر اثر آن 6 تن کشته شدند و در این تصادف، خودرو پراید که از سمت سرپل‌ذهاب به سمت کرندغرب در حال حرکت بود با خودرو تریلر برخورد کرد.

پراید له شد و 6 قربانی گرفت +عکس

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه بیان کرد: از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پزشکی پس از 6 دقیقه یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد که در سانحه تصادف صبح امروز، مادری باردار نیز در خودرو پراید حضور داشت که بر اثر شدت تصادف انتقال جنین وی به بیمارستان غیرموفق بود و به‌علاوه 5 تن دیگر نیز در‌دم درگذشتند.

پرنا به‌منظور پیشگیری از وقوع سانحه، بستن کمربند ایمنی را برای تمام سرنشینان خودرو الزامی دانست و افزود: لازم است که مردم در امر فراگیری کمک‌های اولیه تلاش کنند و افزون‌بر رعایت احتیاط در رانندگی، از سوار کردن نوزادان در صندلی جلو خودرو بپرهیزند.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
۱۳
۱
کمربند میبستن زنده میموندن؟