۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵

تایید وجود شیشه در آرایشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی

سردار علی مؤیدی در مورد وجود «شیشه» در آرایشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی اظهار داشت: متاسفانه اماکنی که نام بردید آلوده به مواد شیشه هستند.
کد خبر : ۱۹۱۵۰۲
صراط: رئیس ‌پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: متأسفانه این روزها تبلیغات پوچ و دروغینی در جهت تأثیر‌گذار بودن مواد شیشه جهت لاغر شدن و زیبایی اندام مطرح است که این یک ترفند شوم برای به دام کشاندن دختران و خانم‌های جوان است.

سردار علی مؤیدی در مورد وجود «شیشه» در آرایشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی اظهار داشت: متاسفانه اماکنی که نام بردید آلوده به مواد شیشه هستند.

وی افزود: ما هشدار‌های لازم و تذکرات و آگاهی‌ها را داده‌ایم و امیدواریم متولیان بر امر این اصناف نیز در جهت زدودن این فضاها از این آلودگی‌ها تلاش بیشتری به عمل آورند.

رئیس‌ پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا تصریح کرد: متأسفانه این روزها تبلیغات پوچ و دروغینی در جهت تاثیر‌گذار بودن مواد شیشه جهت لاغر شدن و زیبایی اندام مطرح است که این یک ترفند شوم با هدف به دام کشاندن دختران و خانم‌های جوان است.

وی گفت: ما به زنان و دختران جوان توصیه می‌کنیم که تحت تاثیر تبلیغات و مطالب غیرصحیح قرار نگیرند و بدانند که هر فردی که نیازمند دارو است باید دارو را از متخصص آن طلب کند نه از هر مغازه، فضا یا مکانی.

رئیس‌ پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا تاکید کرد: نیاز‌های بهداشتی و دارویی شهروندان باید از مراجع و مبادی رسمی تامین شود و پلیس آمادگی دارد هرگونه اطلاعاتی را که در این زمینه لازم است در اختیار شهروندان قرار دهد.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط شیشه