۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۵

آخرین وضعیت پرونده سعید مرتضوی

یک وکیل دادگستری با تشریح آخرین وضعیت پرونده مرتضوی، پالیزدار و بنزین های آلوده گفت: امروز تعدادی از وکلا در خصوص شیرهای آلوده شکایتی را علیه مسئولان وزارت بهداشت و موسسه استاندارد در دادسرا ثبت می‌کنند.
کد خبر : ۱۹۱۶۲۲
صراط: یک وکیل دادگستری با تشریح آخرین وضعیت پرونده مرتضوی، پالیزدار و بنزین های آلوده گفت: امروز تعدادی از وکلا در خصوص شیرهای آلوده شکایتی را علیه مسئولان وزارت بهداشت و موسسه استاندارد در دادسرا ثبت می‌کنند.

پیمان حاج محمود عطار در خصوص آخرین وضعیت پرونده مرتضوی گفت: با پیگیری های صورت گرفته و تحقیقات مقدماتی بازپرس 10 شهریور برای رسیدگی به پرونده سعید مرتضوی تعیین وقت شد و برای وی احضاریه ارسال شده ا ست.

او گفت: پیش از این چند بار از وی به صورت تلفنی دعوت شده بود که تا کنون برای توضیح در دادسرا حاضر نشده است نمی دانیم که احضاریه به دست مرتضوی رسیده است یا نه.

این وکیل دادگستری در خصوص علت ارسال احضاریه نیز گفت: 10 پرونده علیه سعید مرتضوی در شعبه 15 بازپرسی دادسرای کارکنان دولت تشکیل شده که امکان دارد این احضاریه برای رسیدگی به تمام اتهامات باشد. البته بازپرس می تواند به صورت تفکیکی نیز به این اتهامات رسیدگی کند.

عطار درباره پرونده معروف به پالیزدار نیز گفت: جلسه رسیدگی به اتهام بازپرس این پرونده در شعبه 78 دادگاه کیفری برگزار شد و با گذشت 20 روز از ثبت صدور رای در سامانه قوه قضائیه هنوز رای دادگاه به ما ابلاغ نشده است.

او درباره پرونده بنزین های آلوده نیز گفت: امروز یکی از همکارانم برای پیگیری این پرونده به دادسرا رفته و ما همچنان منتظر اعلام گزارش سازمان محیط زیست و وزارت بهداشت هستیم.

این وکیل دادگستری در ادامه از طرح شکایت تعدادی از وکلا در خصوص شیرهای آلوده خبر داد و گفت: در این زمینه تعدادی از وکلا به دلیل عدم انجام وظایف قانونی سازمان غذا و دارو و موسسه استاندارد در تولید شیرهای آلوده که به ضرر شهروندان شده است، شکایتی را تنظیم کرده و امروز در دادسرای کارکنان دولت شکایت خود را برای رسیدگی ثبت می‌کنند.
منبع: مهر
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز