۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳
بازخوانی مکالمه آقازاده معروف و نیک‌آهنگ کوثر

بازی من آ‌ن‌طوری نیست که شما بتوانید بفهمید!

مهدی هاشمی سال 89 در گفت‌و‌گویی با یک فعال رسانه‌ای ضد انقلاب می‌گوید: اینکه من الان بخواهم رو بازی کنم خیلی زود است، الان آقای هاشمی باید فتیله را بکشد بالا، ما هیچ امتیاز عملی نمی‌توانیم از نظام بگیریم.
کد خبر : ۱۹۱۸۵۸
صراط: مهدی هاشمی سال 89 در گفت‌و‌گویی با یک فعال رسانه‌ای ضد انقلاب می‌گوید: اینکه من الان بخواهم رو بازی کنم خیلی زود است، الان آقای هاشمی باید فتیله را بکشد بالا، ما هیچ امتیاز عملی نمی‌توانیم از نظام بگیریم.

دور جدید رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی از 11 مرداد ماه امسال در دادگاه انقلاب آغاز شد و بالاخره پس از حدود 700 روز پای فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به دادگاه باز شد تا در فضایی که برای رسانه ها غیرعلنی است، به اتهاماتش پاسخ دهد.

دادگاه مهدی هاشمی ابتدا در تاریخ 15 اردیبهشت سال 92 برگزار شد اما پس از وقفه‌ای یک و نیم ساله در دور جدید رسیدگی به این پرونده ابتدا در روزهای یازدهم و سپس در روز 12 مرداد دادگاه تشکیل شد.

پس از گذشت 15 روز، امروز سومین جلسه رسیدگی به این پرونده در دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی مقیسه است.

بر اساس شواهد موجود، این جلسه نیز همچون دو جلسه گذشته به صورت غیر علنی دادگاه برگزار می‌شود.

علیرضا زاکانی از نمایندگانی بود که در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها در خصوص پرونده مهدی هاشمی گفت: بنده خیلی امیدوار بودم که دادگاه ایشان علنی باشد زیرا دادگاه علنی خیلی چیزها را برای مردم معلوم می‌کرد و می توانست از گمانه‌زنی‌ها برای فشار و تحت تأثیر قرار دادن پرونده ممانعت به عمل بیاورد.

اما اتهامات امنیتی مهدی هاشمی در سال 88 در کنار اتهامات اقتصادی او درباره قرارداد شرکت نفتی استات اویل و سازمان بهینه‌سازی مصرف سوخت، سنگین است.

یکی از شواهد مستند در این زمینه مکالمه وی با نیک‌آهنگ کوثر فعال رسانه‌ای ضد انقلاب است.

سال 91 بود که یک فایل صوتی 20 دقیقه‌ای منتسب به مهدی هاشمی و نیک‌آهنگ کوثر فعال رسانه‌ای ضد انقلاب در سایت خودنویس، در فضای اینترنت منتشر شد که مکالمه‌ای محرمانه دوسال قبل میان آنها بود.

در این مکالمه که 21 مهر سال 1389 صورت گرفته بود، مهدی هاشمی به سیاست داخلی ایران، شرایط بعد از انتخابات 88 و اشاره می‌کند و به صراحت علیه نظام و رهبری سخن می‌گوید و بخشی از طرح خود در راستای براندازی را افشا می‌کند. در این فایل وی در صدد خبرسازی دروغ علیه دولت وقتو رهبری است.

نیک آهنگ کوثر مدیر سایت ضد انقلابی خودنویس نیز در بخشی از این فایل با تاکید بر این که این گفت‌و‌گو به طور خصوصی است، سوال‌هایی از وی می‌‌پرسد.

البته پس از جوسازی‌ها درباره تقلبی بودن این فایل صوتی،‌ نیک آهنگ کوثر در گفت‌و‌گو با یکی از خبرگزاری‌ها در پاسخ به این سوال که با توجه به رد صحت فایل صوتی مکالمه شما و مهدی هاشمی توسط برادر آقای مهدی هاشمی، آیا این فایل تقلبی است؟ گفت: این فایل به هیچ‌وجه تقلبی نیست بلکه اصل است و مکالمه‌ای که در فایل صوتی موجود است بین من و مهدی هاشمی انجام شده است.

نیک آهنگ کوثر همچنین تاکید کرد: فایل صوتی این مکالمه برای پخش عمومی نبوده بلکه بنا به درخواست وکیل آقای مهدی هاشمی تقدیم دادگاه شده است.

اما محتوای این فایل صوتی جنجالی چه بود؟

مهدی هاشمی در این مکالمه تلفنی از نیک آهنگ کوثر ضد انقلاب می‌خواهد تا با فحاشی، وی را در رسانه‌ها بیشتر مطرح کند. وی با اعتراف به اینکه روز به روز حلقه بر فتنه‌گران تنگ‌تر می‌شود، خطاب به کوثر می‌گوید: من گفتم به شما! شماها باور نکردید، این اشتباهی که شما در دوم خرداد کردید و آقای هاشمی را از خاتمی جدا کردید، این دفعه هم شما دعوا راه انداختید. همان دوم خرداد که اصلاح‌طلب‌ها به ما فحش دادند ما گفتیم هدفمان مشترک است و دعوا راه نینداختیم. ما می‌توانستیم اما تفاهم کردیم که همه نیروها باید متحد بشویم و جلوی نظام بایستیم، استراتژی ما از روز اول همین بوده است.

وی در ادامه ضمن توهین به ارکان نظام و عصبانیت از شکست در مقابل مردم اظهار می‌کند: هنوز هم معتقدیم باید به رهبری فشار آورد. این هزینه اش از همه چیز کمتر است. من در آن ور (ایران) که بودم، در بین اطلاعاتی ها زندگی کرده‌ام . اطلاعاتی‌ها در هر گروه (ضد انقلاب) نیرو دارند و بینشان اختلاف می‌اندازند و نمی گذارند متحد بشوند. شما الان نگاه کن! اپوزیسیون شده 300 گروه! باید به آنهایی که در داخل کشور در حال جنگ (فتنه) هستند کمک کرد، الان بار بر دوش آنهاست.

نیک آهنگ کوثر کاریکاتوریست روزنامه های زنجیره ای دوره اصلاحات از وی می‌پرسد: آقای هاشمی! شما یک موضع مشخصی دارید و در مقابل رسانه های داخل ایران شماها بالاخره کی این موضع (خصمانه) را به صورت رو بازی می‌کنید؟

*مهدی هاشمی:‌ ما تقسیم کار کرده‌ایم

مهدی هاشمی در پاسخ، با اعتراف به رفتارهای دوگانه و ظاهر سازی هایش در مقابل افکار عمومی می‌گوید: ما داریم رو بازی می کنیم، من با بی بی سی و اینها نمی توانم مصاحبه کنم چون در ایران این کار جرم تعریف شده است. حرفهایی که ماها می زنیم حرفهایی که بابای من زد، از همه حرفهای آقایون (اصلاح طلب) تندتر بوده است! ما تقسیم کار کرده ایم هر کسی کار خودش رو می کند. بابا کار خودش رو می کند. اینها به من گیر داده اند چون می‌خواهند وظیفه اصلی ام را انجام ندهم. وظیفه من به عنوان مهدی هاشمی این نیست که رسانه های خبری را کنترل کنم. من وظیفه ای برایم تعریف شده که آن را انجام می دهم.

نیک آهنگ کوثر که هنوز قانع نشده است اینگونه سوالش را باردیگر پیگیری می‌کند: این روندی که شما دارید انجام می دهید تبدیل به یک روند فرسایشی شده و آنها (نظام) به خاطر قدرت رسانه ای که دارند امکان بازی شما را گرفته اند. بازی که در اینترنت می شود بازی ضعیفی است مگر بازدید از سایتهای (فتنه) که فیلتر هم هست، چقدر است؟

مهدی هاشمی که اطلاعات غلطی را نیز در اختیار دارد پاسخ می‌دهد: آنها )رسانه های داخل کشور) بازیشان فقط اینترنتی است. سایتهای نظام کلا 25000 تا بازدید دارند. آنها همانقدر که کار اینترنتی می کنند ما هم کار اینترنتی انجام می دهیم. دعوای من با بابا اینست که ما باید تهاجمی‌تر بشویم با اینها.

در ادامه، نیک آهنگ کوثر عامل رسانه ای ضد انقلاب با پیشنهادی خطاب به مهدی هاشمی می‌گوید: حرکتهای رسانه های نظام را باید از قبل بدانید. اما مهدی هاشمی وزن مشخصی دارد، فائزه هاشمی وزن مشخصی دارد. به نظر من که این محدوده را خوب میشناسم از این وضع و از این پتانسیل استفاده خوبی نشده و اینکه شما (یعنی مهدی هاشمی) رو بازی نمیکنی برداشت اینست که شما برای بازگشت به ایران امید داری!

مهدی هاشمی نیز پاسخ کوثر را اینگونه می‌دهد: من خودم را میگویم فائزه رو نمی گویم. من وظیفه ام چیز دیگری بوده است. کارهایی که من کرده ام صد برابر بدتر از سخنرانی های شماهاست و نظام هم می داند که من دارم چه کار می کنم و اینها هم می دانند اخلالهایی که در زمان رفتن رییس جمهور ایران (احمدی نژاد) به سازمان ملل ایجاد شد توسط من بوده است و این مساله حتی به تاج زاده و بهزاد نبوی و رضا خاتمی و اینها هم بر خورده است! من خبر دارم. من هم نگفتم کار ما بوده و وارد این بازی نشدم ولی طرفهای من می فهمند که من کی‌ام و می‌فهمند من دارم چه کاری علیه نظام می کنم و با من بد هستند.

وی در ادامه با اشاره به مصاحبه هایش با رسانه های بیگانه ادعا می‌کند: من با بی بی سی مصاحبه کنم خیلی کارهای دیگر را نمی توانم بکنم و الان از ایران از بالا و پایین کشور با من ارتباط دارند و من اگر فردا با بی بی سی مصاحبه کنم اینها دیگر نمی‌توانند با من ارتباط داشته باشند. بازی من آنطوری نیست که شما بتوانید بفهمید. اینکه من الان بخواهم رو بازی کنم خیلی زود است. البته من حرفهای شما را قبول دارم که آقای هاشمی باید فتیله را بکشد بالا. ماها هیچ امتیاز عملی الان نمی‌توانیم از رهبری بگیریم و خیالت راحت باشد نظام هیچ امتیازی الان به ما نمی‌دهد.

نیک آهنگ کوثر نیز در پایان این بخش از نوار صوتی مکالمه اینگونه به وضعیت بد فتنه گران اعتراف می‌کند: نمودار قدرت (فتنه) دارد پشت سر هم می‌آید پایین، شما باید بازی را عوض کنید که این نمودار بیاید بالا. الان شما بیاید یک امار گیری کنید افت و خاموشی نسبی که در جنبش (فتنه سبز) اتفاق افتاده به طور مشخص نشان می دهد که الان اگر (فتنه گران) بخواهند یک فعالیت مجدد بکنند چقدر غیر عملی است.

برچسب ها: صراط هاشمی کوثر
نظرات بینندگان
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۵۵ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
۱۴
۲۱
بابا نیک آهنگ که رفیق ...... خودمونه، ضد انقلاب و این حرفا برای رد گم کنیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
۴۳
۱۲
آقا زاده های مفت خور و دزدان بیت المال باید به اشد مجازات محکوم شوند تا به سزای اعمال کثیف شون برسند.
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
۳۸
۱۴
آقای مهدی هاشمی این تو بمیری دیگه از اون تو بمیریا نیست خیالت راحت
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
۳۷
۱۳
الان آبجی فاطمه جونش معترض میشه که آی کمک آی کمک بخاطر سیاسی کاری خانواده مار دادگاهی کردند فکر کرده همه عین خودش هستند .

سرش کرده زیر برف و خیال میکنه ملت ایران خبر ندارند ههههههههههه
محمد حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
۳۵
۱۹
فقط اعدام میتونه مارو خوشحال کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
۳۰
۹
مف.... اقتصادی و امنیتی مف.... فی ال.... است و باید اعدام شود .
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز