۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱

گوگل نسخه كودك خود را ارائه می‌كند/ اختصاص اکانت آنلاین به کودکان

گوگل در نظر دارد تا به كودكان زیر 13 سال، اكانت‌های آنلاینی را اختصاص دهد كه قابلیت دسترسی بالایی در استفاده از سرویس مورد نظر دارد.
کد خبر : ۱۹۲۱۳۹
صراط:  گوگل دارای نسخه‌ای از یوتیوب- سایتی متعلق شركت گوگل به منظور اشتراك گذاری ویدئوها- برای جوانان است و در مورد آن، اعمال محدودیت در اكانت‌های ثبت شده مربوط به كودكان را مانند جی میل در دستور کار دارد.

طبق قوانین شركت‌های اینترنتی مانند گوگل و فیسبوك اجازه ارائه سرویس به كودكان زیر 13 سال را ندارند اما در این بین نكته‌ای كه همواره دردسرساز بوده است، اكانت‌هایی است كه با اطلاعات نادرست ایجاد می‌شوند.

قانونی بنام حفاظت حریم خصوصی كودكان یا COPPA، كنترل دقیق و جمع آوری اطلاعات مربوط به كودكان زیر 13 سال را اجبار كرده است.

بنا به گزارش وال استریت ژورنال،  تلاش گوگل در این موضوع به این سمت است تا برای كودكان، اكانت‌های ویژه‌ای را ایجاد كند تا روند كاری شركت را در مواجهه با قوانین ذكر شده آسان‌تر و سازگارتر کند.

گوگل برای اولین بار این موضوع را بخش اخبار تكنولوژی وب سایت خود آورده است. پیتر بارون، سخنگوی گوگل اظهار نظر هایی كه به زعم او شایعات و حدس و گمان‌هایی بیش نیستند را در باره این موضوع رد كرده است
برچسب ها: گوگل اکانت صراط