۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰
تحقق آرمان‌ها باید به حاکمیت اسلام در تمام زمینه‌ها ختم شود

اظهارات سردار نقدی شبیخون فرهنگی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تحقق آرمان‌ها باید به حاکمیت اسلام در تمام زمینه‌ها ختم شود.
کد خبر : ۱۹۲۱۵۵
صراط: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تحقق آرمان‌ها باید به حاکمیت اسلام در تمام زمینه‌ها ختم شود.

سردار محمدرضا نقدی دقایقی پیش در دهمین همایش تخصصی مدیران کانون‌ها و مسئولان بسیج فرهنگیان کشور که در دانشگاه فرهنگیان شهید هاشمی‌نژاد مشهد برگزار شد، گفت: تحقق آرمان‌ها باید به حاکمیت اسلام در تمام زمینه‌ها ختم شود و رهبر معظم انقلاب برای تحقق این آرمان‌ها مراتبی را عنوان کرده‌اند.

رسالت بسیج فرهنگیان ایجاد یک شبکه انسانی متحول است

سردار نقدی به شبیخون فرهنگی اشاره کرد و افزود: در هفته گذشته صد و شصت و دومین شبکه ماهواره‌ای به زبان فارسی باز شده است.

وی ادامه داد: از سال 56 تا 57 دشمن زمانی که دید حمله نظامی فایده‌ای ندارد بساط خود را جمع کرد و در زمینه رسانه‌‌ای وارد شد به طوری که 6 شبکه ماهواره‌ای آن‌ها امروز به 162 شبکه رسیده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: در حالی که ما در تحریم شدید هستیم آخرین نسل تلفن‌های همراه با تمام امکانات و شبکه‌های فاسد لحظه به لحظه وارد بازار تهران و همه‌گیر می‌شود که این یک حرکت حساب شده و برنامه‌ریزی شده است.

وی تصریح کرد: بسیاری از مردم با آنکه آسیب خورده این میدان هستند و عده‌ای هم تلف شده‌اند اما توجیه علمی می‌آورند و می‌گویند این شبکه‌ها شبکه‌های علمی هستند در حالی که 95 درصد این افراد شبکه‌های مبتذل ماهواره را نگاه می‌کنند.

این مقام مسئول عنوان کرد: این منطق پذیرفته نیست که عده‌ای بهانه می‌آورند که اخبار جمهوری اسلامی ایران سانسور شده است و به بهانه اخبار وارد انواع شبکه‌های مبتذل می‌شوند و نتیجه این فرهنگ افزایش سه برابری طلاق در ایران شده است.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: تهاجم فرهنگی غرب تنها علیه ملت ایران نیست و این تهاجم شامل ملت‌های خودشان نیز می‌شود و آن‌ها نه تنها ملت ما بلکه ملت خود را هم می‌خواهند از محور اخلاق دور کنند چون اگر ملت‌های اروپا و آمریکا بر محور اخلاق باشند به راحتی زیر بار ظلم صهیونیستی نمی‌روند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: نتیجه نهادینه شدن جریان فساد در غرب این است که نسل آن‌ها در حال انقراض است به طوری که 100 سال آینده در کتاب‌های تاریخ باید بنویسند نژادی به نام نژاد اروپایی زمانی روی کره زمین وجود داشت.

سردار نقدی با بیان این‌که تهاجمات فرهنگی اگر بستر نداشته باشد نافذ نیست، تصریح کرد: متاسفانه ما به این بستر بی‌توجهی کرده‌ایم و اگر بسترها را درست نکنیم رفتن به سوی جامعه اسلامی تنها در حد یک شعار باقی می‌ماند.

وی با انتقاد از برخی مسئولین تحصیلکرده گفت: متاسفانه برخی افراد که علوم سیاسی نیز خوانده‌اند به آن فهم و شعوری که مقام معظم رهبری فرمودند نرسیده‌اند به طوری که برخی از این تحصیلکرده‌ها می‌گویند باید با آمریکا سازش کرد.

این مقام مسئول با تاکید بر توجه به بسترهای فرهنگی عنوان کرد: این بسترها باید در آموزش و پرورش درست شود و گرنه ما نمی‌توانیم جامعه‌ای اسلامی درست کنیم که نتیجه‌اش این می‌شود که کارمندان ما رشوه‌بگیر می‌شوند و پارتی‌بازی در ادارات نهادینه می‌شود.

سردار نقدی با تاکید بر این‌که آسیب‌های اجتماعی را باید پیگیری کرد و به دنبال راه‌ حل برای آن‌ها بود، اظهار کرد: رسالت سنگین بسیج فرهنگیان این است که در عرصه تهاجم فرهنگی وارد شوند و چیزی که به عنوان سند تحول بنیادین نوشته شده است را عملیاتی کنند.

وی ادامه داد: ایجاد یک شبکه انسانی متحول و دلسوز یکی از اقداماتی است که بسیج فرهنگیان باید به عنوان یک مسئله عمیق به آن توجه کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تفرقه‌افکنی دشمن عنوان کرد: شیعه و سنی فریب رسانه‌های بیگانه را می‌خورند و شبکه‌های ماهواره‌ای 10 تا 15 شبکه علیه سنی و 10 تا 15 شبکه علیه شیعه درست کردند که به یکدیگر ناسزا می‌گویند و مقدسات یکدیگر را زیر سئوال می‌برند.

سردار نقدی با تاکید بر این‌که افکارها باید اصلاح شود، خاطرنشان کرد: برخی تربیت شدگان مدارس و دانشگاه‌ها افکارشان خراب است که امروز می‌گویند نه غزه نه لبنان.

وی با بیان این‌که ما الان دچار رکود تورمی هستیم، عنوان کرد: برای خروج از این رکود باید به سمتی برویم که بدون سرمایه‌گذاری‌های جدید تولید را بالا ببریم چراکه تولید بالا برود تورم پایین می‌آید.

سردار نقدی در پایان به یکی از اقدامات بسیج اشاره کرد و گفت: ایجاد کارگاه‌های کوچک که سرمایه‌های اندک می‌خواهد یکی از اقدامات بسیج بوده به طوری که سال گذشته 24 هزار کارگاه در کشور با حمایت بسیج ایجاد شده است که این به معنای اشتغالزایی 50 هزار نفر به صورت مستقیم است.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط نقدی