۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸
پاسخ معاون سابق بورس به جعفرزاده

نحوه بورسیه‌شدن نماینده حامی فرجی‌دانا

جعفرزاده از جانبازان 70 درصد است و به وی ارادت داریم ولی من همواره به او گفتم که اگر مشکلی وجود دارد به من بگوید تا به همراه یکدیگر آن را بررسی کنیم، در اتاق من همیشه به روی ایشان باز بود. اگر مشکلی بود می‌توانست مطرح کند.
کد خبر : ۱۹۲۱۷۵
صراط: معاون سابق بورس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه برخی بدون مدرک اطلاع‌رسانی غلط می‌کنند، گفت: ثبت‌نام بورسیه‌ها اینترنتی بوده و خود آقای جعفر‌زاده نیز به همین صورت ثبت‌نام کرده و از بورس استفاده کرده است پس طبیعی است که در برخی موارد پرونده کاغذی وجود نداشته باشد.

حسن مسلمی نائینی معاون سابق بورس سازمان امور دانشجویان با اشاره به صحبت‌های جعفر‌زاده نماینده مجلس شورای اسلامی در مراسم استیضاح وزیر علوم در مجلس مبنی بر اینکه 700 بورسیه فاقد پرونده کاغذی هستند، گفت: ثبت‌نام‌ بورسیه‌ها به صورت اینترنتی بود و اینکه تعدادی از پرونده‌ها به صورت کاغذی نباشد طبیعی است.

وی افزود: جعفرزاده از جانبازان 70 درصد است و به وی ارادت داریم ولی من همواره به او گفتم که اگر مشکلی وجود دارد به من بگوید تا به همراه یکدیگر آن را بررسی کنیم، در اتاق من همیشه به روی ایشان باز بود. اگر مشکلی بود می‌توانست مطرح کند.

وی ادامه داد: حتی در چند روز گذشته نیز به وی گفتم اگر مشکلی وجود دارد بگوید تا برایش توضیح دهم یا بررسی کنیم ولی چیزی نگفت و به شکلی عجیب و بدون مدرک در مجلس به اطلاع‌رسانی غلط پرداخت.

مسلمی نائینی گفت: ثبت‌نام‌های بورسیه به صورت اینترنتی است و حتی خود جعفر‌زاده نیز به همین صورت ثبت‌نام کرده و از بورس استفاده کرد. بنابراین طبیعی است که پرونده کاغذی وجود نداشته باشد.

معاون سابق بورس سازمان امور دانشجویان افزود: جعفر‌زاده اعلام کرد 700 نفر بدون پرونده هستند و این مسئله تخلف است در حالی که تمام ثبت‌نام کنندگان به صورت اینترنتی ثبت‌نام کردند و پرونده کاغذی کم داشته‌ایم و حتی قصد داشتیم کل سامانه را اینترنتی کنیم.
منبع: فارس