۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۱

یک نفر دایی و مایلی‌کهن را آشتی دهد

سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه مازندران بازی با استقلال را برای بازیکنانش مفید دانست.
کد خبر : ۱۹۲۲۴۳
صراط: فرشاد پیوس بعد از تساوی یک بر یک تیمش مقابل استقلال در دیدار تدارکاتی گفت: ما در دوره بدنسازی هستیم و در این چند هفته کارهای بدنی را پشت سر گذاشتیم. بازیکنان تحت فشار هستند و در یک هفته گذشته 300 دقیقه تمرین داشتیم و بازیکنان در بازی امروز کمی از لحاظ بدنی کم آوردند.

وی افزود: بیشتر بازیکنان تیم ما جوان و مازندرانی هستند. آنها نفرات جویای نامی هستند که در چنین بازی‌هایی صاحب تجربه می‌شوند و چنین بازی‌هایی به ما فرصت می‌دهد نقاط ضعف تیم را متوجه شویم. 

پیوس تصریح کرد: بازیکنان ما باید بتوانند از موقعیت‌‌هایی که به دست می‌آورند بهتر استفاده کنند. ما تیم را برای لیگ یک بسته‌ایم و این بازیکنان جوان با بازی مقابل استقلال تجربه بسیار خوبی کسب کردند چرا که 4،5 بازیکن اصلی استقلال هم حضور داشتند. 

سرمربی تیم خونه به خونه بابل یادآور شد: برد و باخت در این بازی‌ها چندان مهم نیست و از امیر قلعه‌نویی برای قبول کردن این دیدار آن هم در کوران مسابقات تیمش تشکر می‌کنم. برخی بازیکنان ما تاکنون بازیکنان بزرگی مانند نفرات استقلال را از نزدیک ندیده بودند و این بازی از لحاظ تجربی و روحی - روانی برای آنها بسیار خوب بود. 

مهاجم پیشین پرسپولیس درباره شکست پرسپولیس مقابل ملوان خاطرنشان کرد: بازیکنان پرسپولیس بیشتر جوان هستند و اکنون هم ابتدای فصل است و شاید شرایط تیم کمی نوسان داشته باشد. استقلال بهتر در لیگ کار کرده اما معتقدم پرسپولیس در نهایت یکی از تیم‌های اول تا سوم لیگ خواهد شد و باید به مرور نقاط ضعف این تیم شناخته و برطرف شود. کادر فنی پرسپولیس این تیم را بسته و آینده خوبی پیش‌رو خواهد داشت.

وی درباره جدال لفظی مایلی‌کهن و علی دایی یادآور شد: به طور قطع این موضوع به ضرر پرسپولیس است. مایلی‌کهن پیشکسوت پرسپولیس است و برای او احترام قائل هستیم. یک نفر باید دایی و مایلی‌کهن را آشتی دهد چرا که ادامه این وضعیت به ضرر پرسپولیس و هواداران است.

منبع: تسنیم