۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۲

اظهارات دایی بعداز باخت مقابل ملوان

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بچه‌های من بازی را آسان گرفته بودند ولی مستحق باخت نبودیم.
کد خبر : ۱۹۲۲۴۵
صراط: علی دایی پس از شکست دو بر یک مقابل ملوان در نشست خبری گفت: فکر کنم ما بازی را بد شروع کردیم و در همان لحظات اول بر اثر اشتباه خودمان ملوان به گل رسید و بعد از آن فشار آوردیم و گل مساوی را زدیم و بر اثر اشتباه خودمان دو گل خوردیم و نیمه اول بازی متعادلی بود اما ملوان بازتر بازی کرد. نیمه دوم بهتر بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و می‌توانستیم موقعیت های دیگری هم خلق کنیم و مستحق باخت نبودیم و باید حداقل مساوی می‌شد.

وی افزود: این هم جذابیت‌های فوتبال است و متاسفانه بچه های من بازی را آسان گرفته بودند و در نیمه دوم هم به خودشان آمدند و هر کاری کردیم به گل برسیم نشد و چند مورد روی ضد حمله می‌توانستیم گل بزنیم و حتی در یک موقعیت 4 به دو شدیم. به مردم انزلی و تیم انزلی تبریک می‌گویم و در بازی‌های بعدی نباید شاهد چنین مسئله ای باشیم.

علی دایی ادامه داد: من فقط در مورد تیم خودم حرف می‌زنم و در مورد ملوان حرف نمی‌زنم. ما باید نقاط ضعف‌مان را مرمت کنیم و مطمئنا برمی‌گردیم و نه هواداران صبر زیادی دارند که بخواهیم اینجوری امتیاز از دست بدهیم و نه خود ما زیرا چیزهایی که گفتیم در زمین اجرا نشد. باید غرور و منیت را کنار بگذاریم و بیشتر تلاش بکنیم و نقاط ضعف را برطرف کنیم.

وی در مورد غیبت صادقیان گفت: ما در این بازی 4 بازیکن را که در کناره‌ها می‌توانستیم بازی بدهیم نداشتیم. دغاغله مصدوم است و نیست و شرایط برایم سخت شده است. مصدومان ما برسند شرایط ما خوب می‌شود. نیمه اول چند توپ ساده را لو دادیم و همان توپ گل شد. باید خودمان را تقویت کنیم و تیم بزرگی مثل پرسپولیس حواشی دارد و مساوی کنیم و ببازیم مورد انتقاد قرار می‌گیریم و حتی زمانی که می‌بریم هم مورد انتقاد قرار می‌گیریم.

دایی ادامه داد: خیلی بازیکنان را از دست دادیم که مشکل ساز شده است. بازیکنان بزرگی از دست داده‌ایم و باید تلاش کنیم تا نقاط ضعف‌مان را کم و کمتر کنیم و کاری از دست مان برنمی‌امد در مورد جدایی این بازیکنان.

در پایان مصاحبه خبرنگاران انزلی علی دایی را تشویق کردند
منبع: فارس