۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۶
قرار نیست مردم‌فریبانه عمل کنیم

اظهارات پورمحمدی درباره پوپولیسم در دولت

وزیر دادگستری گفت: از کارهای پوپولیستی و شعار دادن گریزان هستیم و اقدامات ما باید کارها و نیازهای مردم را تامین کند و قرار نیست مردم فریبانه و ظاهرسازانه عمل کنیم.
کد خبر : ۱۹۲۲۹۵
صراط: وزیر دادگستری گفت: از کارهای پوپولیستی و شعار دادن گریزان هستیم و اقدامات ما باید کارها و نیازهای مردم را تامین کند و قرار نیست مردم فریبانه و ظاهرسازانه عمل کنیم.

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی صبح امروز در جلسه شورای اداری مازندران اظهار داشت: موجب مباهات کارگزاران و دولتمردان است که تاسی کنیم به بزرگوارانی که نماد جمهوری اسلامی هستند و آنها را الگوی الهام‌بخش خود قرار دهیم.

وی با اشاره به آغاز هفته دولت، بیان داشت: وقتی دنباله‌رو این افراد باشیم تفضل الهی و اعتماد مردم را در پی دارد.

این مسئول با بیان اینکه هرچه داریم از امام صادق(ع) داریم، افزود: آن حضرت دنیایی از ذخایر خوب زیستن و نیکو زندگی کردن را برای ما به جای گذاشته است.

پورمحمدی با اشاره به اینکه گنجینه بی‌پایان فرمایشات ائمه اطهار را در اختیار داریم، ادامه داد: باید از این گنجینه استفاده کنیم.

پورمحمدی با اشاره به اینکه یک سال از عمر دولت گذشت، اظهار داشت: عمر به همین سرعت می‌گذرد، لحظه‌ها باید شکار شود چون از دست ما می‌گذرد.

وی با بیان اینکه کسانی که از این عمر استفاده کردند پاسخگویان می‌توانند جواب دهند، ادامه داد: از مباحثی که در دولت مطرح است، برنامه‌ریزی، مطالبه و کار کارشناسی است که دولت بر این مسائل تاکید ویژه دارد.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: از کارهای پوپولیستی و شعار دادن گریزان هستیم و اقدامات ما باید کارها و نیازهای مردم را تامین کند و قرار نیست مردم فریبانه و ظاهرسازانه عمل کنیم.
منبع: فارس