۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۳

طغیان رودخانه ها در بشاگرد

بخشدار گوهران بشاگرد گفت: در پی بارندگی های شدید و تگرگ برق و تلفن بخش هایی از بشاگرد قطع شده و رودخانه ها طغیان کرده اند.
کد خبر : ۱۹۲۳۶۵

صراط: یوسف حسینی در مورد طغیان رودخانه ها و قطی برق و تلفن در بخش گوهران بشاگرد بیان داشت: بارش شدید باران همراه با رعد و برق، باد شدید و تگرگ از ساعت ۱۴ روز گذشته شروع و تا ساعت ۱۶:۴۵دقیقه ادامه داشت و موجب طغیان رود خانه های کاهکن، اشکان و پاهتک شد.

حسینی افزود: دستگاه باران سنج اداره منابع طبیعی شهرستان بشاگرد میزان این بارندگی را ۵۵ میلی متر اعلام کرد و این بارندگی خسارت جدی به منازل مسکونی هفت خانوار شهر گوهران وارد کرد. ورود آب به منازل موجب خراب شدن وسایل زندگی آنها شد.

حسینی اضافه کرد: این بارندگی موجب قطعی پنج ساعته برق و تلفن های همراه و ثابت شهر گوهران و موجب آبگرفتگی معابر این شهر نیز شد. 

وی در ادامه گفت: بارش باران نیز به نخیلات این شهر خسارت وارد کرد و موجب ترش و خراب شدن محصول خرمای کشاورزان نیز شد.

همچنین امیر بامری شهردار شهر گوهران گفت: بر اثر بارش شدید باران در این شهر و آبگرفتگی معابر موجب تخریب خیابان های این شهر شد و ۳ میلیارد ریال به تاسیسات شهری گوهران خسارت وارد کرد.

رئیس اداره برق شهرستان بشاگرد هم در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: این بارندگی باعث شکستن شش عدد تیر برق و سوختن یک ترانس برق شد.

صادقی اضافه کرد: این بارندگی ۱۰۰ میلیارد ریال به  تاسیسات برق خسارت وارد کرد و گفت: با اعزام دو اکیپ کمکی موفق به وصل برق شهر گوهران و روستاهای تابع شدیم.

وی عنوان کرد: اکنون برق حوزه درابسر به علت شکستن شش تیر برق قطع است که سه اکیپ از همان لحظات اولیه بند آمدن باران جهت وصل برق به روستا های این حوزه اعزام شدند که در تلاش هستند تا برق این حوزه را نیز وصل کند.

منبع: مهر