۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۰

سؤال رسایی از زنگنه

وی با تأکید بر اینکه قانونی بودن آزمون استخدامی حرف وزیر نفت است یادآور شد: این آزمون در زمان آقای زنگنه برگزار شده است.
کد خبر : ۱۹۲۵۵۵
صراط: عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اظهار اینکه وزیر نفت به قانونی بودن آزمون استخدامی اذعان دارد گفت: وی به مجلس دعوت شده است تا پاسخگوی علت بلاتکلیفی چهار هزار نفر پس از برگزاری این آزمون باشد.

حمید رسایی درباره علت سؤال از وزیر نفت گفت: سؤال در خصوص چهار هزار نفری است که پس از آزمون استخدامی وزارت نفت، بلاتکلیف رها شدند و تکلیف آنها را هم معلوم نمی‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه قانونی بودن آزمون استخدامی حرف وزیر نفت است یادآور شد: این آزمون در زمان آقای زنگنه برگزار شده است.

وی با بیان این که وزارت نفت اعلام کرده که به این تعداد نیرو نیازی ندارد گفت: اگر چنین نیازی احساس نمی‌َشد، چرا آزمون برگزار شد؟‌ چرا از افراد مصاحبه گرفته شد؟

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات با اظهار این که استخدام وزارت نفت با مجوز قانونی انجام شده است گفت: وزیر نفت نیز به قانونی بودن این امر اذعان دارد.

به گزارش تسنیم، اردیبهشت سال 92 شرکت ملی نفت ایران پیرو اطلاعیه سراسری قبلی این شرکت، اقدام به برگزاری آزمون استخدامی کرد. نتایج اولیه این آزمون با تأخیر فراوان اعلام شد و پاییز، زمان انجام مصاحبه پذیرفته شدگان تعیین شد. یک ماه پس از برگزاری مصاحبه قرار بود از چهار هزار داوطلب پذیرفته شده نیمی به عنوان پذیرفته شده نهایی انتخاب شوند اما از آن زمان تاکنون علی‌رغم اطلاعیه‌های مداوم شرکت ملی نفت و وزارت نفت مبنی بر تعیین تکلیف این افراد هیچ اقدامی صورت نگرفته است.
منبع: تسنیم
برچسب ها: صراط زنگنه رسایی