۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶

آتش‌سوزی در انباری در خیابان فردوسی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از آتش‌سوزی گسترده‌ای به انبار بزرگی واقع در خیابان فردوسی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه در ساعت تعطیلی انبار بود، هیچکس مصدوم نشد.
کد خبر : ۱۹۲۵۸۴
صراط: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از آتش‌سوزی گسترده‌ای به انبار بزرگی واقع در خیابان فردوسی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه در ساعت تعطیلی انبار بود، هیچکس مصدوم نشد.

سید جلال ملکی درباره حریق گسترده در بازار تهران بامداد امروز اظهار داشت: در ساعت 1:27 بامداد امروز آتش‌سوزی گسترده‌ای به انبار بزرگی واقع در خیابان فردوسی ابتدای کوچه باربد به سامانه 125 آتش نشانی شهر تهران اعلام شد.

وی ادامه داد: 8 ایستگاه آتش‌نشانی، 5 گروه حریق، دو گروه نجات و خودروهای تنفسی، نورافشان و تانکر آب نیز به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی بیان داشت: انبار بزرگی به وسعت هزار متر و در دو طبقه که مملو از لوازم و کالاهای برقی و مقدار لوازم بهداشتی بود، دچار آتش‌سوزی شده بود.

وی خاطرنشان کرد: سقف‌های این انباری به صورت شیروانی بود که در داخل آن نیز کارتن و مقوا نگهداری می‌شد. دود و آتش زیادی تمامی انبار را در بر گرفته بود که آتش‌نشانان بلافاصله وارد عمل می‌شوند و تا هم‌اکنون نیز در حال اطفای حریق و لکه‌گیری هستند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران یادآور شد: آتش‌نشانان توانستند از سرایت آتش به سایر ساختمان‌ها جلوگیری کنند ولی خسارت مالی زیادی برجای گذاشته شد و خوشبختانه با توجه به اینکه در ساعت تعطیلی انبار بود، هیچکس مصدوم نشود.
منبع: فارس
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز