۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵

فرزند آهنگران به رسایی تذکر داد

محمدعلی آهنگران، طلبه علوم دینی، در صفحه فیس‌بوک خود به انتقاد از رفتار عجیب رسایی پس موافقت مجلس با استیضاح فرجی‌دانا پرداخت و نوشت:
کد خبر : ۱۹۲۶۲۳
صراط: ما طلبه ها وقتی در حوزه های علمیه دروس مقدماتی را شروع می کنیم از سوی علما و اساتیدمان توصیه بسیار به حفظ و رعایت شؤونات طلبگی و لباس مقدس روحانیت می شویم. یک طلبه علوم دین باید بیش از سایر مردم مراقب وفتار و حرکات خود باشد مثلاً یک طلبه نباید با لباس روحانیت در خیابان ساندویچ گاز بزند یا مثلاً بستنی لیس بزند یا تخمه بشکند. نباید نعره بکشد یا سوت بزند. نه اینکه این امور خلاف شرع یا حرام باشند، نه، اما قطعاًخلاف شان طلبگی است

طلاب و معممین وظیفه دارند بیش از دیگران مراقب متانت و اخلاق و حیثیت خود باشندو اگر نباشند شایسته لباس اهل بیت نیستند. ما پیرو مکتب عالمان بزرگی چون مرحوم آیت الله قاضی علامه طباطبایی آیت الله بهجت و سایر ستارگان آسمان اخلاق و فضیلتیم و باید حرمت اسلام و شیعه را حفظ کنیم.

کاری به ماوقع استیضاح دکتر فرجی دانا ندارم که اینجا موضوع بحثم نیست اما چند تصویر از جناب حمید رسایی دیدم که با چهره ای خاص طعنه ای به رئیس محترم مجلس زده و این طعنه را به شکلی عجیب در مقابل چشم رسانه ها نشان داده بودند.

به عنوان یک طلبه کوچک به این نماینده محترم مجلس عرض می کنم: برادر عزیز شآن نمایندگی مجلس به کنار، این نوع ادا و اطوار خلاف شآن روحانیت است شما که بحمدلله صاحب چندین رقم رسانه و تریبون و منبر و روزنامه هستید هم نامتان رسایی است و هم صدای رسایی دارید می توانید پیغامتان را از طرق معمول بیان نمایید.

این رفتارتان باعث خنده و مضحکه و مخدوش کننده منش طلبگی شماست. از خدای متعال می خواهیم قول و فعلمان حکیمانه و خردمندانه باشد.
منبع: مثلث
برچسب ها: رسایی صراط