۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸

زمان قطع آب پُرمصرف‌های تهرانی

به گفته پرورش، برای مشترکانی که ماهیانه بالای 200 مترمکعب آب مصرف می کنند دیگر نیاز به فرصت نبود و ما در این زمینه اقدام به قطع آب کردیم.
کد خبر : ۱۹۲۷۲۶
صراط: مدیرعامل آبفای استان تهران از اجرای برنامه قطع آب مشترکان پُرمصرف تهرانی پس از اتمام مهلت یکماهه در نظر گرفته شده قبل از نیمه شهریورماه خبر داد و گفت: برخی مشترکان در هر دوره بیش از ۲۰۰ مترمکعب (۲۰۰ هزارلیتر) آب مصرف می کنند.

محمد پرورش  درباره تغییر برنامه اولیه پیش بینی شده در پایتخت برای قطع آب مشترکان پُرمصرف و تعیین مهلت یکماهه برای اصلاح الگوی مصرف که باعث ایجاد تصور عقب نشینی آبفا از موضع اولیه خود شده است گفت: ما از برنامه ریزی صورت گرفته عقب نشینی نکردیم.

مدیرعامل آبفای استان تهران اظهارداشت: اگر ما پس از اتمام مهلت تعیین شده یکماهه که قبل از نیمه شهریورماه به پایان می رسد به موضوع قطع آب مشترکان پُرمصرف ورود نکنیم، به معنای عقب نشینی خواهد بود.

پرورش ادامه داد: بحثی که مطرح شد اینکه وقتی یکنفر تخلفی را انجام می دهد ابتدا به صورت شفاهی و سپس کتبی به وی هشدار داده می شود و در مرحله بعد اقدامات بعدی انجام می شود.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون کسی در تهران به این موضوع ورود پیدا نکرده است گفت: پس از اعلام برنامه قطع آب مشترکان پُرمصرف، تماس های فراوانی با آب و فاضلاب از سوی مردم برقرار شد و عنوان کردند که از این موضوع اطلاع نداشتد و ابراز نگرانی کردند.

این مقام مسئول در آبفای استان تهران بیان داشت: ما در حال حاضر، مشترکان با مصرف 50 مترمکعب در ماه زیاد داریم و برای اینکه بتوانیم یک زمانی را برای مشترکانی که بین 50 تا 200 مترمکعب در ماه آب مصرف می کنند در نظر بگیریم، بحث مهلت یکماهه مطرح شد.

به گفته پرورش، برای مشترکانی که ماهیانه بالای 200 مترمکعب آب مصرف می کنند دیگر نیاز به فرصت نبود و ما در این زمینه اقدام به قطع آب کردیم.

مدیرعامل آبفای استان تهران با بیان اینکه اینگونه مشترکان در منازل خود دارای فضای سبز هستند و استفاده های فراوانی از آب می برند اظهارداشت: درباره نحوه آبیاری فضای سبز شهر تهران نیز تاکنون چندین جلسه با مسئولان شهرداری برگزار کرده ایم و مباحث در حال نتیجه دادن است.

وی تاکید کرد: فضا در حال حاضر به سمتی می رود که باید تلاش شود تا مشترکان پُرمصرف مسکونی و اداری با حمایت هایی که وزیر نیرو و استاندار تهران از این برنامه انجام می دهند، وضعیت مصارف آب در تهران بهتر خواهد شد.
منبع: مهر
برچسب ها: صراط آب قطع