۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲

رفسنجانی "آخوند متفاوت"، "لقمان حکیم" و "پیر اعتدال" شد!

کد خبر : ۱۹۲۹۱۰
صراط: شماره‌ای از روزنامه فرهیختگان که بر روی آن خبر از انتشار ویژه‌نامه هشتادسالگی هاشمی رفسنجانی با عنوان «آخوند متفاوت» آمده بود در نخستین جشنواره علوم پزشکی دانشگاه آزاد توزیع شد.

این مراسم با حضور هاشمی رفسنجانی رئیس هیأت‌امنای دانشگاه آزاد، حمید میرزاده رئیس این دانشگاه و جمعی از برگزیدگان علوم پزشکی کشور در بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، گوینده برنامه اعلام کرد که امروز سالروز تولد هشتاد سالگی آیت الله هاشمی رفسنجانی است که دانشگاه آزاد درنظر داشت برای وی مراسم جشنی برگزار کند، ولی خودش موافقت نکرد.

در این مراسم، میرزاده در سخنرانی خود اعلام کرد که هاشمی رفسنجانی در زمان جنگ دانشگاه آزاد را تأسیس کرد و به نوعی وی لقمان حکیم کشور است.

کارمندان دانشگاه آزاد متنی را برای هاشمی آماده کردند که میرزاده آن را قرائت کند ولی میرزاده گفت آنچه در دلم است را می‌گویم و این متن را آنهایی که خودشان نوشتند قرائت کنند که طباطبایی مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد آن متن را قرائت کرد.

در آن متن پس از تشریح بیوگرافی هاشمی رفسنجانی از وی به عنوان پیر اعتدال نام برده شد که در زمان انتخابات سال 88 نیز به حمایت از رأی مردم پرداخت.