۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۴

وزیر ورزش فدراسیون فوتبال را تهدید کرد

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه این وزارتخانه هیچ دخالتی در تمدید قرارداد کی روش با فدراسیون فوتبال ایران ندارد گفت: برای من تفاوتی بین سرمربی تیم ملی با روسای فدراسیون‌های مختلف وجود ندارد و همه مثل هم هستند. وی همچنین گفت: اگر مسئولان فدراسیون فوتبال مرتکب اشتباه شوند نسبت به تغییر رئیس اقدام می کنیم.
کد خبر : ۱۹۲۹۴۷
صراط: کارلوس کی روش که طی روزهای گذشته صحبت های زیادی در مورد تمدید یا قطع همکاری اش با فدراسیون فوتبال مطرح شده است، پیش از ظهر امروز راهی فدراسیون فوتبال شد و در جلسه ای با علی کفاشیان که چند ساعت طول کشید شرکت کرد اما این نشست منجر به امضا نهایی قرارداد نشد.

این اتفاق در حالی رخ داده که طی روزهای گذشته دخالت وزارت ورزش و جوانان در تمدید قرارداد کی روش به طور غیرمستقیم اعلام شده است. ضمن اینکه امروز دوشنبه هم اعلام شد کی روش برای مشخص شدن وضعیتش روز سه شنبه به وزارت ورزش و جوانان خواهد رفت.

اما محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان که به اصفهان سفر کرده است به این امر واکنش نشان داد. وی در این باره به خبرنگاران گفت: برای من رئیس فدراسیون کشتی، اسکیت یا اسکواش هیچ تفاوتی با کارلوس کی‌روش ندارد.

وی افزود: به هر حال مسئولان فدراسیون فوتبال باید درباره سرمربی تیم ملی فوتبال تصمیم‌گیری کنند و ما به تصمیمات آنها عمل می‌کنیم.

وزیر ورزش و جوانان بیان داشت: بعد از آنکه فدراسیون تصمیم خود را درباره سرمربی تیم ملی گرفت، همه به آن پایبند هستند و ما نیز همراه آنها هستیم.

محمود گودرزی با بیان اینکه در صورتی که مشکلی در این زمینه به وجود آید، درباره آن تصمیم‌گیری می‌شود، خاطرنشان کرد: اگر مسئولان فدراسیون مرتکب اشتباهی شوند، ما در این زمینه تصمیم‌گیری می‌کنیم و در صورتی که نیاز شد، با تشکیل مجمع، نسبت به تغییر رئیس اقدام می‌کنیم.

منبع: مهر