۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸
فروزنده:

استراتژی آقایان خوشبینی به دشمن است

فروزنده گفت: استراتژی آقایان در این دولت خوشبینی نسبت به دشمن است . آنها فکر می‌کنند درتعامل با دشمن می توانند مشکلات را حل کنند در حالی که این طور نیست. یک سال گذشته نشان داد ارتباط با آمریکا هیچ فایده ای ندارد، بلکه ضرر هم دارد، بنابراین باید این استراتژی تغییرکند.
کد خبر : ۱۹۳۰۳۹
صراط: سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: در حال حاضر در کشور یک فضای آرام شکل گرفته و این از نقاط قوت دولت یازدهم قلمداد می‌شود.

لطف الله فروزنده با بیان این مطلب، کنترل نرخ تورم ،‌استفاده از ظرفیت های بین المللی و توجه به ظرفیت های درون کشور را از دیگر نکات مثبت دولت تدبیر و امید عنوان کرد.

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی همچنین با بیان این‌که نقاط ضعف دولت یازدهم بر نقاط قوت این دولت سایه افکنده است، به بیان این نقاط ضعف پرداخت و گفت: به کار گیری استراتژی تخریب از جمله این موارد است نباید گذشتگان را به هر قیمتی محکوم و از تعابیر تند استفاده کرد. دولتی که خود ادعای اخلاق و تدبیر دارد باید چنین مواردی را مدنظر قرار دهد.

فروزنده در ادامه گفت: استراتژی آقایان در این دولت خوشبینی نسبت به دشمن است . آنها فکر می‌کنند درتعامل با دشمن می توانند مشکلات را حل کنند در حالی که این طور نیست. یک سال گذشته نشان داد ارتباط با آمریکا هیچ فایده ای ندارد، بلکه ضرر هم دارد، بنابراین باید این استراتژی تغییرکند.

او همچنین گفت: استفاده از نیروهایی که دارای یک تفکر شکست خورده مثلاً تفکر لیبرالی هستند کاری از پیش نمی برد و بسیاری از مشکلات اقتصادی ما ناشی از توجه به چنین تفکر اقتصادی است.

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در ادامه با تأکید بر این‌که موفقیت دولت خواسته همه ماست و ما وظیفه خود می دانیم که به دولت کمک کنیم، گفت: البته این موضوع الزاماتی دارد و اولین آن این است که دولت نسبت به توانمندی های کشور خوشبین و به دشمن بدبین باشد و استراتژی اش را استراتژی درون‌زا کند و تمام تلاشش این باشد که تمام توانمندی های کشور را شناسایی کند و دست از تخریب بی انصافانه بردارد و بداند که این تخریب و خراب کردن هیچ سودی ندارد.

فروزنده همچنین گفت: دولت مسائل حاشیه ای درست نکند و بداند مسئله هسته‌ای ما اقتصاد است و دراین حوزه باید مسئله محور برخورد و ریشه ها را پیدا کند.

وی همچنین پرهیز از هر گونه تعرض به ارزش ها در حوزه فرهنگ را یک ضرورت خواند و خاطر نشان کرد: باید طوری عمل شود که خدای نکرده ما شاهد نوعی تساهل و تسامح در حوزه فرهنگ همانند آنچه در دوم خرداد اتفاق افتاد، نباشیم.

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تصریح کرد: این دولت به جای این‌که کشور را سیاسی اداره کند باید کشور را تخصصی اداره کند و بداند وجود نگاه سیاسی و زنده کردن جریان فتنه و آدم های دگر اندیش نه به نفع آقای روحانی و نه به نفع کشور است . همچنین این دولت بداند که حرف‌های ما ازسر دلسوزی است.
منبع: ایسنا
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز